کارکنان سپاه سلمان به مناسبت گرامی داشت هفته سلامت در برنامه کوهپیمایی شرکت کردند.
کد خبر: ۹۰۱۱۰۴۲
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶

سرهنگ پاسدار غلامرضا آتون مسئول معاونت بهداشت و درمان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با اشاره به این مطلب که برنامه کوهپیمایی ویژه کارکنان سپاه سلمان با همت معاونت بهداشت و درمان اجرا شده است گفت: زندگی روزمره با مسائل و مشکلات فراوانی که در پیش روی ما قرار می‌دهد، بعضا با افسردگی، انزوا طلبی، بیماری‌های عصبی، و متعاقب آن ابتلا به بیماری‌های متعدد جسمانی همراه است، گفت: با پیشرفت صنعتی و تکنولوژی بشری و کاهش فعالیت‌های جسمانی و تبدیل شدن انسان به موجودی کم تحرک و راحت طلب، بر هم خوردن وزن، قند، چربی، تعادل رفتاری و روانی و را در پی خواهد داشت.
وی افزود: ممارست در انجام ورزش‌های سهل الوصول و همگانی تنها گزینه مطمئن برای سالم زیستن می‌باشد.

آتون بیان کرد: انجام سالم و هدفمند هر فعالیت ورزشی نیازمند داشتن اطلاعات و دانش کافی در حیطه همان ورزش است و این مهم هیچگاه به صورت انفرادی امکان پذیر نیست.
مسئول معاونت بهداشت و درمان سپاه استان تصریح کرد: ما در ورزش به دنبال کسب سلامتی فکر و جسم هستیم، حفاطت از خود و انجام فعالیت‌های ورزشی به صورت علمی و درست ضامن بقا و تداوم آن است.

سرهنگ آتون اظهارداشت: ورزش کوهنوردی حس زیبا و انرژی فراوانی را در ما رشد می‌دهد.
این مسئول خاطر نشان کرد: با انجانم ورزش‌های گروهی ورزش درمانی را در کل جامعه رواج دهیم و بعد از آن شاهد رشد فرهنگی و اجتماعی جامعه ایرانیان در عرصه‌های ورزش باشیم.
گفتنی است در پایان از ۸ نفر از فعالین عرصه سلامت تجلیل شد.
ارسال نظرات