خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع)

خدماتی که شهید مطهری به نسل جوان ارائه داده کم نظیر است

سرهنگ بهرامی گفت: خدماتی که شهید مطهری به نسل جوان ارائه داده کمتر کسی انجام داده است آنگونه که رهبر بزرگ انقلاب فرمودند آثار وی بی استثنا همه خوب است و کسی را سراغ ندارم چنین آثاری ارائه داده باشد ،آثارش انسان ساز است و برای کشور و اسلام خدمت کرده است.
کد خبر: ۹۰۱۱۰۴۶
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین داود بهرامی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) در همایش بزرگ حکمت مطهر که با حضور اقشار مختلف بسیج در سالن شهید مطهری سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته عقیدتی، اعیاد شعبانیه، تولد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان بیان کرد: حضرت علی اکبر شبیه ترین خلق به پیامبر بود و خصایص اخلاقی بسیار نیکویی داشته که مناسب است جوانان ما از ایشان به عنوان الگویی عملی در زندگی استفاده نمایند.
وی گفت: وقتی یکسال بزرگتر می شویم باید به همان اندازه به فهم و ادراک ما اضافه شود و امور خود را محاسبه کنیم تا تقدیر ما به سمت پیشرفت باشد.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: هر سال در همایش های مختلف شرکت می کنیم اما اگر تغییری بعد از این مراسمات در ما ایجاد نشود پس بی فایده بوده و تفکر و اندیشه ما در زندگی کم است.
سرهنگ بهرامی عنوان کرد: این همایش باید برای ما نوعی محاسبه رفتارها و اصلاحاتی باشد که برای خودمان باید ایجاد کنیم و با در نظر گرفتن اشتباهاتی که در سال قبل مرتکب شده ایم، سالی نو با تغییرات و اصلاحات رفتاری درست داشته باشیم.
وی با اشاره به خدمات شهید مطهری به جهان اسلام افزود: خدماتی که شهید مطهری به نسل جوان ارائه داده کمتر کسی انجام داده است آنگونه که رهبر بزرگ انقلاب فرمودند آثار وی بی استثنا همه خوب است و کسی را سراغ ندارم چنین آثاری ارائه داده باشد
آثارش انسان ساز است و برای کشور و اسلام خدمت کرده است.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) خاطرنشان کرد: لازمه تغییر و موفقیت، تلاش و کوشش است و این رمزی است که شهید مطهری با آن به مقامی والا دست یافت و این خصیصه کسانی است که موفق شدند و امور خود را محاسبه کردند.
سرهنگ بهرامی یادآور شد: در جهت تعالی و به سوی اهداف عالیه اسلام و انقلاب، باید خودسازی را شروع کنیم اما آنچه مانع پیشرفت ما در زمینه پیشرفت می شود شیطان درون خودمان است که باید در مسیر خودسازی آن را از بین ببریم و در واقع ابتدا از خودمان شروع کنیم و بعد در دیگران تغییر ایجاد کنیم.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار