مراسم جشن میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام و بزرگداشت روز جوان در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لردگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۱۰۶۸
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین سید مهران کریم پور در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه و بزرگداشت روز جوان گفت: حضرت علی اکبر علیه السلام الگوی بی نظیری برای جوانان کشور است.

این کارشناس مسایل دینی  با اشاره به الگو پذیری برخی از جوانان امروزی از فضای مجازی، افزود: جوانان امروز باید الگوی مناسب خود را از بین جوانمردان و الگوهای دینی انتخاب کنند، چون ما در عصری زندگی می کنیم که هر روز الگوهای متفاوت و متنوعی در مجلات و رسانه های گوناگون عرضه می شود.

کریم پور ادامه داد: دشمنان اسلام در دنیای امروز از راه معرفی الگوهای منحرف کننده و کاذب، در پی بی هویت کردن جوانان مسلمان است، در صورتی که اسلام در طول تاریخ الگوهای طراز اول در همه زمینه ها را دارد.

وی با اشاره به رشادت های حضرت علی اکبر (علیه السلام ) در مبارزه با کفر، گفت: حضرت علی اکبر (علیه السلام ) با شناخت ولی زمان خود و آشنایی با مسائل پیرامون زمان خود و حضور در میدان نبرد در واقعه عاشورا به اول جوان دنیای اسلام تبدیل شد و الگوی بزرگی شد برای جوانان شیعه که ما در دفاع مقدس و مدافعان حرم نمونه های زیادی از آنها را دیده ایم.

مولودی خوانی و پخش شیرینی از دیگر برنامه های این روز بود.

ارسال نظرات