فرمانده انتظامی اصفهان به نمایندگی از فرمانده ناجا با سرباز وظیفه علی رضایی که در حادثه حمله اشرار به برجک مرزی میرجاوه براثر اصابت ترکش مجروح شده بود دیدار و از اعطاء درجه وی به دستور سردار اشتری خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۱۰۸۴
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، در آستانه سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، سردار مهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی اصفهان به نمایندگی از فرمانده ناجا در منزل سرباز مدافع وطن، وظیفه علی رضایی در شهر درچه شهرستان خمینی شهر حضور یافت و پیام قدردانی سردار اشتری را به وی ابلاغ کرد.

فرمانده انتظامی استان در این دیدار گفت: بحمدالله با هوشیاری و رشادت های مرزبانان غیور نیروی انتظامی امنیت بسیارخوبی را در درون کشور شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: امروز این امنیتی که در جای جای میهن عزیزمان برقرار است را مرهون چشمان بیدار و شب زنده دار رزمندگان فرماندهی مرزبانی ناجا در نوار مرزی کشور هستیم و اگر فداکاری، ایثار، جوانمردی و دلاوری این نیروها نبود، دشمن به درون کشور ورود پیدا کرده و باعث نا امنی در درون شهرها می شد.

سردار معصوم بیگی خاطرنشان کرد: در درگیری که بامداد 28 فروردین ماه بین نیروهای برجک میل 89 مرز میرجاوه با چند تیم از یک گروهک تروریستی رخ داد، نیروهای این برجک پایمردی خوبی از خود نشان دادند و انصافاً دلاورانه و جانانه از مرز و بوم کشور دفاع کردند و اجازه ندادند این برجک به دست اشرار بیفتد.

این مقام ارشد انتظامی استان اصفهان گفت: یکی از نیروهای این برجک که در حادثه مذکور بر اثر اصابت ترکش مجروح شده وظیفه علی رضایی اهل و ساکن شهر درچه شهرستان خمینی شهر بود که از طرف سرداراشتری، فرمانده ناجا ماموریت پیدا کردم تا پیام تقدیر وی از رشادت و ایثار این سرباز مدافع وطن را ابلاغ کنم.

سردار معصوم بیگی ضمن تشکر از خانواده این سرباز وظیفه که چنین فرزند برومندی را تربیت کرده و تحویل جامعه اسلامی داده، گفت: مردم ایران به داشتن چنین سربازان شجاع و جوانان دلاور و ایثارگری که با الگو گرفتن از حضرت علی اکبر (ع) از حریم ولایت و مرزهای نظام اسلامی دفاع می کنند به خود می بالند.فرمانده انتظامی استان اصفهان از اعطای یک درجه به سرباز مدافع وطن خبر داد و گفت: به دستور فرمانده ناجا این سرباز وظیفه با اعطای یک درجه تشویقی به درجه گروهبان سومی نائل شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس،گفتنی است، سردار رضایی، فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیز طی تماس تلفنی مراتب قدردانی خود از رشادت و فداکاری این سرباز مدافع وطن را ابراز کرد.
ارسال نظرات