نماینده شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شاهرود گفت:وزارت خارجه‌ای که زبان تعامل با دنیا را مسلط هست بهتر است دیپلماسی اقتصادی را که شامل حمایت از کالای ایرانی و رایزنی برای فروش تولیدات داخلی است را پیگیری کند.
کد خبر: ۹۰۱۱۱۰۲
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علیرضا عضدی در نمازجمعه شهر رودیان در مصلی این شهر در سخنانی با اشاره به حمایت از کالای ایرانی افزود: لازم است مسئولان در تمام رده‌های شهرستانی، استانی و کشوری گزارش عملکرد خود را در خصوص تولید و اشتغال که شعار سال گذشته بود، از تریبون های مختلف و رسانه‌ها اعلام کنند.
وی افزود:بسیج دانشجویی این آمادگی را دارد که جهت پاسخگویی مسئولان درخصوص عملکرد سال گذشته‌ی خود در حوزه‌ تولید و اشتغال، تریبون در اختیار ایشان قرار دهد.
نماینده بسیج دانشجویی شاهرود خاطر نشان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، لازم است آحاد مردم نسبت به مصرف کالای ایرانی تعصب و غیرت نشان بدهند.
وی ادامه داد: وزارت خارجه‌ای که زبان تعامل با دنیا را مسلط هست بهتر است بجای پرداختن به مسئله برجام که نتیجه‌ آن تقریباً هیچ شد، دیپلماسی اقتصادی را که شامل حمایت از کالای ایرانی و رایزنی برای فروش تولیدات داخلی است را پیگیری کند.
عضدی با بیان اینکه ما دانشجویان بسیجی شاهرود اعلام می داریم که در جهت تحقق منویات حضرت امام خامنه ای موضوع حمایت از کالای ایرانی را در همه برنامه‌های بسیج دانشجویی از جمله برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری و ورزشی، برگزاری تریبون آزاد، کرسی آزاداندیشی، نشست‌های روشنگری، هیئت‌های مذهبی دانشجویی در اولویت قرار خواهیم داد گفت: در جهت به ثمر نشستن فرمایشات رهبر معظم انقلاب تمام توان خود را به کار گرفته و در این راه لحظه ای از پای نخواهیم ایستاد.
وی افزود: بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان شاهرود در راستای پاسداشت منافع ملّی و برای رفع انحصار از پیام‌رسان تلگرام، فعالیت خود را در پیام‌رسان های ایرانی آغاز
می کند و اعلام میدارد این اقدام برای حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی و رفع انحصار فضای مجازی از پیام‌رسان‌های غیرایرانی انجام گرفته است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها