خبرهای داغ:
در همایش روز جوان

نمایشنامه "ذلت استکبار در مقابل غیرت جوان ایرانی" به روی صحنه رفت

این نمایشنامه در مدت بیست دقیقه با کارگردانی "حسن حسینی" وبا بازیگری 8نفر از انجمن نمایش خضری دشت بیاض به روی صحنه رفت ومورد استقبال زیاد جوانان وتماشاگران قرار گرفت.
کد خبر: ۹۰۱۱۱۰۶
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، فرمانده حوزه شهید باهنر خضری دشت بیاض در مراسم همایش جوان در جمع جوانان این شهر با بیان اینکه  امروز که دشمن با جنگ نرم وارد عرصه شده باید جوانان با دستاوردها و آرمانهای انقلاب و معمار کبیر انقلاب آشنا شوند و بصیرت خود  را تقویت کنند چراکه  نسل جوان باید با دستاوردها و ارزش های انقلاب اسلامی آشنا شود و این دستاوردها به درستی در جامعه تبیین شود.

فرخ دوست  با بیان اینکه  برنامه‌های تدارک دیده شده با همکاری فرهنگ وارشاد بخش نیم بلوک برای اولین بار  نو و از همه مهم‌تر مردمی  برگزار شد، افزود: محور قرار دادن اندیشه های امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری و همچنین زمینه سازی برای آگاهی بخشی، معرفت و بصیرت افزایی عمومی بویژه برای نسل جوان از مهمترین شاخص ها برای تدوین برنامه های این روز بود.

 

وی گفت: باید  خدمات نظام و انقلاب به مردم و خصوصا نسل جوان بازگو شود و باید گفته شود که هر چه در مقابل دشمن کوتاه بیاییم دشمن در مقابل ما کوتاه نخواهد آمد.

دراین همایش اجرای طنز ، مسابقه و تواشیح برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار