سرانجام رئیس پلیس تهران سکوت خود در مورد برخورد مامور ناجا با دختر بدحجاب را شکاند و ابعاد جدید از ماجرا را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۰۱۱۱۳۱
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرتیپ رحیمی رئیس پلیس تهران در واکنش به برخورد اخیر گشت ارشاد با دختری جوان که واکنش هایی نیز به همراه داشت، اظهار کرد: مامور پلیس و همکار ما در پارک در حین قدم زدن با چهار خانم رو به رو می شوند که دو نفر از آنها وضع بسیار ناهنجاری داشته اند. مامور پلیس  وظیفه خود می داند که به آن دو نفر تذکر دهد.

وی افزود: وظیفه مامور پلیس زن در جامعه برقراری امنیت است و زمانی که با ناهنجاری رو به رو می شود باید تذکر دهد. با این دو خانم نیز همین برخورد را کرده بود که در مقابل آن فرد شروع به فحاشی، توهین و برخورد تند با مامور ما کرده بود و بعد از آن مامور خانم را مورد ضرب وشتم قرار داده بود. مردم قضاوت کنند که حق با چه کسی است.

سرتیپ رحیمی گفت: وظیفه پلیس برقراری امنیت اجتماعی و امنیت اخلاقی در جامعه و همچنین برخورد با هنجارشکنان در جامعه است. اگر پلیس در مقابل کسی که مانند آب خوردن مقررات کشور را زیر پا می گذارد تذکر ندهد، پس وظیفه وجودی پلیس در جامعه چیست؟

رئیس پلیس تهران تصریح کرد:  پلیس در مقابل فردی که توهین و فحاشی می کند  و مامور پلیس را ضرب و شتم قرار می دهد، وظیفه خود می‌داند که برخورد کند؛ اما عده ای آن پلیس را مورد شماتت قرار دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات