مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قوچان:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قوچان بیان داشت: امروزه یکی از مهم‌ترین صحنه‌هایی که دشمن به دنبال آن می‌باشد اثرگذاری روی افکار و عقاید مردم است که می‌توان به اقدامات فرقه‌های ضاله اشاره کرد.
کد خبر: ۹۰۱۱۱۴۹
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام محمدکشتگر در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت هفته عقيدتي - سياسي در سپاه و بسيج در اتاق جلسات مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه قوچان؛ ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن هفته عقیدتی – سیاسی و همچنین ولادت حضرت علی اکبر (ع) و فرا رسیدن روز جوان تعدادی از برنامه‌های شاخص و محوری این ناحیه را  در هفته عقیدتی سیاسی بازگو کرد.
 
وی، دیدار با امام جمعه شهرستان، غبار روبی مزار شهدای گمنام، برگزاری همایش حکمت مطهر، دیدار و سرکشی از خانواده شهدای معلم و روحانی، دیدار با پیشکسوتان عقیدتی، برگزاری نشست‌های بصیرتی در سطح حوزه و پایگاه‌ها را از جمله برنامه‌های این هفته برشمرد.
 
 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه  در سپاه ناحیه قوچان در ادامه افزود: امروزه یکی از مهم‌ترین صحنه‌هایی که دشمن به دنبال آن است  اثرگذاری روی افکار و عقیده است که یکی از نمونه‌های آن اقدامات فرقه‌های ضاله است که قصد تخریب اسلام را دارند.
 
وی در ادامه نیز به تعدادی از سوالات خبرنگاران در خصوص مسائل روز کشور پاسخ دادند.
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها