خبرهای داغ:
آیت‌الله علوی گرگانی:

شورا و شهرداری از تقابل آرا و اقدامات پرهیز کنند/لزوم تعیین تکلیف پروژه شهید کاظمی

آیت‌الله علوی گرگانی با تاکید بر اینکه تقابل بین شهرداری و شورای شهر بسیار خطرناک است گفت: در برخی از شهر‌های کشور این مشکل وجود دارد و این تقابل موجب زمین ماندن کار‌ها می‌شود.
کد خبر: ۹۰۱۱۱۵۶
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲
شورا و شهرداری از تقابل آرا و اقدامات پرهیز کنند/لزوم تعیین تکلیف پروژه شهید کاظمی
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سیدمحمد علی علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قم، با بیان اینکه در زمانی که از شورای پنجم گذشته موفقیت‌های خوبی به دست آمده است اظهار کرد: امیدواریم در ادامه مسیر نیز بیش از پیش خدمت به مردم و کسب موفقیت در این زمینه در دستور کار باشد.

وی با اشاره به برخی کار‌های نیمه کاره و نیاز‌های شهر قم، بر ضرورت رعایت اولویت‌های شهر تاکید کرد و افزود: باید دید در شرایط فعلی جامعه چه کاری در اولویت است و چه چیز‌هایی دست و پای مردم را گرفته که باید در دستور کار باشد.

این مرجع تقلید با اشاره به محدودیت‌های اعتباری مدیریت شهری خاطرنشان کرد: قبلا شورای شهر وجود نداشت و تمام کار‌ها در اختیار شهردار بود، اما امروز بستری فراهم شده تا شورای شهر کمک شهردار باشند تا خدمت به مردم سرعت و کیفیت بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه تقابل بین شهرداری و شورای شهر بسیار خطرناک است افزود: در برخی از شهر‌های کشور این مشکل وجود دارد و این تقابل موجب زمین ماندن کار‌ها می‌شود.

آیت‌الله علوی گرگانی با تاکید بر اینکه تلاش همگان باید بر این باشد که باری از دوش مردم برداشته شود خاطرنشان کرد: همه به دنبال این باشند که باقیات صالحات از خود به جای بگذارند و مردم به خوبی از شما یاد کنند.

وی با اشاره به مشکل پروژه شهید کاظمی تصریح کرد: این زمین بزرگ سال‌ها خالی رها شده و باید به موقعیت این پروژه دقت داشت که در مرکز شهر بوده و هرچه سریع‌تر باید تعیین تکلیف شود.

این مرجع تقلید گفت: پروژه‌های باقیمانده باید سریع‌تر به سرانجام برسد و مترو نیز در اختیار مردم قرار گیرد تا مشکلات برطرف شود.
ارسال نظرات