فرمانده ناحیه بسیج سپاه ابوذر:

امروز تفکرات و تصورات نسل جوان و نوجوان در فضای مجازی شکل می‌گیرد

فرمانده ناحیه بسیج سپاه ابوذر بیان داشت: : امروزه تفکرات و تصورات نسل جوان و نوجوان در فضای مجازی شکل می‌گیرد و به شدت تحت تاثیر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۹۰۱۱۱۶۶
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرگرد ابراهیمی پور، در کارگاه آموزشی فضای مجازی  ویژه خواهران سپاه ناحیه ابوذر مشهد اظهار داشت: امروزه تفکرات و تصورات نسل جوان و نوجوان در فضای مجازی شکل می‌گیرد و به شدت تحت تاثیر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی قرار می‌گیرند.

وی افزود: به دلیل شبه افکنی‌ها و تفرقه افکنی‌ها در فضای مجازی گاهی بسیجیان نیز دچار مشکل می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه ابوذر مشهد با اشاره به تاثیرات منفی پیام‌رسان‌های خارجی، به استفاده از پیام رسان‌های داخلی تاکید کرد.

همچنین در ادامه جلسه جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابوذر در سخنانی ضمن یادآوری اهمیت فضای مجازی گفت: اهمیت فضای مجازی بسیار زیاد است. نسل حزب اللهی باید در فضای مجازی خنثی‌گری کنند. این فضای جنگی است که قابل لمس نیست، ولی ضربه‌های مهلکی می‎زند. تک تک افرادی که در این کشور زندگی می‌کنند در این جنگ سهیمند. همه را باید با هم جمع و نظامند اقدام کنیم.
 
سرهنگ  پاسدار دلاوری در ادامه افزود: انتظار می‌رود بسیجیان عزیز با حضور در این فضا بهترین بهره برداری را داشته و تاثیراتی مثبت داشته باشند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار