مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقداد مشهد:

استفاده از پیام رسان‌های خارجی زمینه‌ساز مشکلات امنیتی و اقتصادی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقداد مشهد با بیان اینکه استفاده از پیام رسان‌های خارجی زمینه‌ساز مشکلات امنیتی و اقتصادی است، تاکید کرد: باید فتوای مقام معظم رهبری در مورد حرمت ورود به حریم شخصی تبیین شود.
کد خبر: ۹۰۱۱۱۸۷
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ جلسه ابلاغ برنامه‌های دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقداد مشهد با حضور رابطین و معاونت‌های مجموعه نمایندگی ولی فقیه در حوزه‌های مقاومت، در سالن اجتماعات آموزشکاه مصلی نژاد برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام میرزایی؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقداد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فضیلت‌های این ماه معظم افزود: معارف ناب شیعه که از امام سجاد (ع) مانند صحیفه سجادیه، دعای مکارم الاخلاق، رساله حقوق و زیارت امین االله در قالب ادعیه به ما رسیده که بسیار غنی و پربار بوده است و این ظرفیت دعا در بین ادیان دیگر نظیر نداشته و از افتخارات تشیع است.

وی در ادامه گفت: در پیام مقام معظم رهبری در انتصاب نماینده ولی فقیه در سپاه بر سه محور ارتقای معنویت و بصیرت و تقویت روحیه جهادی و انقلابی تأکید شده که این اصل باید سرلوحه اجرای برنامه‌های سپاه و بسیج قرار گیرد.
 
وی در بخش دیگر سخنان خود گفت: استفاده از پیام رسان‌های خارجی زمینه‌ساز مشکلاات امنیتی و اقتصادی است و باید فتوای مقام معظم رهبری در مورد حرمت ورود به حریم شخصی تبیین شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها