نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم شهرستان های مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی در بازدید مسئولان بهزیستی آذربایجان شرقی از مراکز توانبخشی مراغه، گفت: نگرش علمی به مشکلات و معضلات اجتماعی، مهمترین راهکار برای برون رفت از بحران هاست.
کد خبر: ۹۰۱۱۱۹۵
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی جلیلی با تاکید بر لزوم همگرایی بین سازمان ها و نهادهای اجتماعی برای رفع مشکلات اجتماعی افزود: عملکرد جزیره ای، عدم هماهنگی و همراهی ادارات موانع اصلی در مسیر پیشگیری از آسیب های اجتماعی در جامعه است.
وی ادامه داد: ایجاد امکانات و زیرساخت ها لازم به ویژه در حوزه توابخشی و بازپروری نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد و خوشبختانه در سال های اخیر حرکت های خوبی در این زمینه در این شهرستان انجام یافته است.
جلیلی اضافه کرد: وجود فاصله ایده ها و تئوری های دانشگاهی با واقعیت های موجود در جامعه، از آفات مهم نظام آموزشی و مدیریتی بوده که در بخش های مختلف خود را نشان داده است.
وی بیان کرد: باتوجه به افزایش و پیچیدگی آسیب های اجتماعی، امکانات موجود و زیرساخت های فعلی در سال های آینده جوابگوی نیازها نخواهد بود از این رو حمایت از طرح های سازمان بهزیستی باید در اولویت کاری مسئولان قرار گیرد.
مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی نیز در این بازدید گفت: در راستای ارائه خدمات توانبخشی و مداخلات اجتماعی، گام های مناسبی در این استان و شهرستان ها برداشته شده است.
ارشدزاده افزود: بیشترین خدمات ارائه شده در این حوزه ها توسط بهزیستی مراغه انجام شده و این شهرستان از این لحاظ رتبه برتر استانی را کسب کرده است.
وی ادامه داد: هم اکنون چهار مرکز توانبخشی به صورت شبانه روزی و چهار مرکز نیز به صورت روزانه در این شهرستان ارائه خدمات می کنند.
وی اضافه کرد: در زمینه پیشگیری نیز، 14 مرکز در این شهرستان فعال بوده که به زودی یک مرکز دیگر نیز به این مراکز افزوده خواهد شد.
ارشدزاده گفت: وجود چهار مرکز خدمات اجتماعی نیز از زیرساخت های موجود این شهرستان بوده که توسط سازمان بهزیستی برای خدمات رسانی به اقشار آسیب پذیر جامعه ایجاد شده و خدمات رسانی می کنند.

ارسال نظرات