امروز طی مراسمی با حضور نمایندگی ولی‌فقیه در گروه تخصصی قائم قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا از دست‌اندرکاران عقیدتی سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل لرستان تجلیل شد.
کد خبر: ۹۰۱۱۲۵۱
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، امروز طی مراسمی در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه خرم‌آباد و با حضور نمایندگی ولی‌فقیه در گروه تخصصی قائم قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و جمعی از فرماندهان سپاه لرستان از دست‌اندرکاران عقیدتی سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل تجلیل شد.

نمایندگی ولی‌فقیه در گروه تخصصی قائم قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در این مراسم بیان کرد: عقیده یعنی ایمان به یگانگی خداوند و انبیا و قرآن کریم و عالم آخرت،و هدف کار عقیدتی عاقل کردن جامعه هدف است..

وی با بیان اینکه یکی از دلایل نزول قرآن این بوده که جامعه با اندیشیدن به آن مسیر سعادت دنیوی و اخروی را پیدا کند.افزود:یکی از دلایل نازل کردن قرآن این بوده که جامعه با اندیشیدن بر روی آن عاقل شوند.

حجت‌الاسلام گودرزی اظهار کرد: بی‌توجهی کردن به مباحث عقیدتی می‌تواند زیان‌های جبران‌ناپذیر بر جامعه بگذارد و لذا باید به این حوزه توجه لازم صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد:هدف سازمان عقیدتی و سیاسی این است که نیروی انسانی با استفاده از مفاهی دینی و قرآنی راه سعادت دنیوی و اخروی را پیدا کند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات