خبرهای داغ:
روحانی و مسئول شورای فرهنگی شهرک های زینبیه و صادقیه قم طی مراسمی با حضور حجت الاسلام احمد ولی زاده جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) معرفی شد.
کد خبر: ۹۰۱۱۲۷۷
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام ولی زاده طی سخنانی در مراسم معرفی روحانی و مسئول شورای فرهنگی شهرک های زینبیه و صادقیه با گرامیداشت ایام و موالید ماه شعبان اظهار داشت: :امام خمینی که رضوان خدا بر او باد علاقه زیادی به دعای کمیل و مناجات شعبانیه داشتند و بسیار تلاوت می نمودند،ا ین اخلاق حسنه باید برای همه مردم مخصوصا قشر پاسدار الگو باشد و همه ما باید خود را  موظف به خواندن این صلوات بدانیم.

وی با تاکید بر ضرورت حفظ حریم خانواده افزود: نباید به خاطر مسائل شغلی از خانواده‌های خود غافل شویم؛ بخصوص در این برهه از زمان که فضای مجازی فرزندان و خانواده های ما را مورد هجوم وحشیانه خود قرار داده، وظیفه ما در قبال خانواده هایمان بسیار سنگین تر از گذشته است.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) تصریح کرد: برای موفقیت در این راه بسیار دشوار باید از اهل بیت(ع) مدد جوییم، زیرا کشتی نجاتند و در صلوات شعبانیه نیز بر آن تاکید شده است؛ این صلوات درس زندگی و تربیت است و ما را به دین با محوریت ولایت فرا می خواند.

وی ادامه داد: خطر انحراف برای همه ما وجود دارد و بین افراد و صنف ها هیچ فرقی نیست، اگر ما از اهل بیت(ع) دور نباشیم، حتما تربیت ما صحیح است و بدون شک و تردید هدایت می شویم.

در این مراسم، از خدمات حجج اسلام علی باقری و علی رضاپور روحانی و مسئول سابق شورای فرهنگی شهرک های زینبیه و صادقیه تقدیر و حجج الاسلام  محمدی و سید محمد حسینی به عنوان روحانی و مسئول جدید شورای فرهنگی این شهرک ها معرفی شدند.

همچنین به ۱۵ نفر از برگزیدگانی که در مسابقات فرهنگی شرکت کرده بودند، هدایایی تقدیم شد.

روحانی و مسئول شورای فرهنگی شهرک های «زینبیه» و «صادقیه» قم معرفی شدند+ تصاویرروحانی و مسئول شورای فرهنگی شهرک های «زینبیه» و «صادقیه» قم معرفی شدند+ تصاویرروحانی و مسئول شورای فرهنگی شهرک های «زینبیه» و «صادقیه» قم معرفی شدند+ تصاویرروحانی و مسئول شورای فرهنگی شهرک های «زینبیه» و «صادقیه» قم معرفی شدند+ تصاویرروحانی و مسئول شورای فرهنگی شهرک های «زینبیه» و «صادقیه» قم معرفی شدند+ تصاویر

ارسال نظرات
پر بیننده ها