فرمانده سپاه امام رضا(ع) بیان داشت: توسعه آموزش مهارت‌افزایی سربازان در دستور کار است.
کد خبر: ۹۰۱۱۲۸۱
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار عقوبعلی نظری امروز به مناسبت گرامداشت ولادت حضرت علی اکبر(ع)  و روز سرباز در جمع سربازان وظیفه سپاه امام رضا(ع) در پادگان شهید برونسی با بیان اینکه خدمت سربازی را باید یک فرصت و رسیدن به موفقیت بدانیم اظهار داشت: خدمت سربازی در حقیقت انسان را می‌سازد.

وی تصریح کرد: به کار بردن عنوان اجباری برای خدمت سربازی صحیح نیست چرا که ما از دریچه کشیدن بیگاری به سرباز نمی‌نگریم بلکه به دنبال این هستیم که خدمت سربازان چه برای خودشان و چه برای مجموعه سپاه سازنده باشد و تا زمانیکه برای ما مقدور است سعی می‌کنیم هر یک در حوزه تخصص خود مشغول به خدمت شود.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) عنوان داشت: نگاه به سربازی و فرهنگ سربازی باید تغییر یابد بطوریکه نگاه ما به سربازان نگاه یک همکار است.

وی اظهار داشت: توسعه آموزش مهارت‌افزایی سربازان در دستور کار ماست البته این آموزش‌ها خارج از وقت اداری صورت می‌گیرد.

سردار نظری پس از گفت‌گوی صمیمانه با سربازان وظیفه  و شنیدن خواسته‌های آنان بیان داشت: همه سربازان وظیفه که متاهل هستند همانند نیروهای پایور از تخفیفات لازم برای خرید برخوردار می‌شوند.

وی افزود: چنانچه سربازان وظیفه در طول مدت خدمت خود ازدواج کنند همانند نیروهای کادر می‌توانند از مراکز خدماتی جهت برگزاری مراسمات ازدواج استفاده کنند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) همچنین ادامه داد: به مناسبت روز سرباز به همه سربازان دو روز مرخصی تشویقی تعلق می‌گیرد.

وی در پایان گفت: چنانچه سربازان معسر و نیازمندی در مجموعه مشغول به خدمت هستند آمادگی لازم را جهت فراهم کردن موارد مورد نیاز در امر معیشت، اشتغال و ازدواج آنان را داریم.

در پایان از سربازان نمونه نواحی مستقر در مشهد تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها