گردشگری بهشهر با معرفی 22 روستا توسعه شهرستان را در بر دارد

خنجری در راستای توسعه اشتغال و گردشگری یادآور شد: ۲۲ روستا در بهشهر به عنوان مقصد گردشگری و بوم گردی انتخاب شده است که ۱۱ روستا در بخش یانه سر و ۱۱ روستا در بخش مرکزی است و تلاش داریم تا در این راستا توسعه مناسب و همه جانبه ایجاد شود.
کد خبر: ۹۰۱۱۳۲۶
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، هادی خنجری در جلسه شورای اداری بهشهر اظهار داشت: چالش تامین اعتبارات مهمترین مشکل کشور ما است و شهرستان بهشهر هم از این امر مستثنی نیست و مسئولان باید با همدلی و اتحاد، مسیر خدمت به مردم را هموار کنند.

وی افزود: عدم تعامل بین دستگاهها از هیچ نهادی قابل پذیرش نیست بلکه همه نهادها و ادارات باید با وحدت رویه برای رفع مشکلات مردم گام برداشته و از موانع سد راه، عبور کنند.

فرماندار بهشهر با اعلام اینکه نباید به بهانه اعمال قانون، کار مردم بر  روی زمین بماند؛ اظهار داشت: همه ما باید پاسخگوی مردم باشیم و برای رفع مشکلات با وحدت و همدلی تلاش کنیم.

خنجری بیان داشت: کارگروه توسعه شهرستان با حضور تعدادی از نخبگان در بهشهر راه اندازی شده و تلاش داریم تا با بررسی نقاط ضعف و قوت شهرستان برای توسعه شهرستان اقدام جدی انجام شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان بهشهر همچنین در مورد سد گلورد و مشکلات پیش رو گفت: موضع ما به طور رسمی به مواضع بالا اعلام شده است و مسیر پروژه یک مسیر فنی و اصولی است که براساس نظر کارشناسان باید ادامه مسیر دهد.

خنجری افزود: در خصوص سد گلورد و تامین آب شرب شرق مازندران، هر طرحی که پاسخگو باشد تمکین می کنیم و در این راستا احساسی عمل نمی کنیم بلکه همه را دعوت به آرامش کرده و معتقدیم طرح باید از مجرای قانونی و توسط کارشناسان امر محاسبه شود چرا که اگر طرحی فنی و اصولی نباشد بسیاری از محاسبلات به هم خورده و مشکل آفرین خواهد شد.

این مسئول همچنین در راستای توسعه اشتغال و گردشگری یادآور شد: ۲۲ روستا در بهشهر به عنوان مقصد گردشگری و بوم گردی انتخاب شده است که ۱۱ روستا در بخش یانه سر و ۱۱ روستا در بخش مرکزی است و تلاش داریم تا در این راستا توسعه مناسب و همه جانبه ایجاد شود.

فرماندار بهشهر در پایان با تاکید بر برنامه ریزی صحیح برای اجرای امور گفت: اولویت ها در شهرستان باید مشخص شود و براساس برنامه ریزی درست کارها اجرایی و انجام شود و این مهم نیازمند وحدت و همدلی همه جانبه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار