رئیس حوزه هنری کردستان گفت: فیلم‌ کوتاه "آخرین آغوش" ساخته سامان حسین پور همراه با چهار فیلم کوتاه دیگر ایرانی به پنجاهمین جشنواره فیلم کوتاه فتوگراما ایتالیا راه یافت.
کد خبر: ۹۰۱۱۳۳۲
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸
امین مرادی رئیس حوزه هنری کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، اظهار کرد:این فیلم که پنجمین ساخته سامان حسین پور است داستان خانواده ای را روایت می کند که آنچنان درگیر و مبهوت گوشی های موبایل و فضای مجازی هستند که متوجه مرگ پدربزرگ خانواده شان نمی شوند.

وی گفت: این جشنواره مختص به رقابت گذاشتن فیلم‌های کوتاه است؛‌ فتوگراما یکی از قدیمیترین جشنواره های ایتالیا است که در پنجاهمین دوره‌اش پنج فیلم کوتاه و انیمیشن ایرانی را به رقابت می‌گذارد آخرین آغوش ساخته سامان حسین پور و حد ساخته جواد دارایی، در باد می‌وزد ساخته هژیر اسعدی، روز موعود ساخته میدیا کیاست، پیدایش ساخته آبتین مظفری به نمایندگی از ایران در این رویداد حضور دارند و با فیلم‌هایی از انگلستان، امارات، آمریکا، ایتالیا، اسپانیا، سوئیس، ترکیه،‌ آلمان، لبنان، هند، ژاپن و... رقابت می‌کنند.

به گفته ی مرادی، پنجاهمین جشنواره فیلم کوتاه فتوگراما ایتالیا ۲۳ تا ۲۶ می برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ سامان حسین پور فیلمساز کردستانی متولد 1371 سقز، سابقه ساخت 5 فیلم کوتاه و حضور در بیش از صد ها جشنواره ملی و بین المللی را دارد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات