ایجاد اشتغال و رفع مشکل بیکاری دغدغه اصلی مردم کردستان است

نماینده، ولی فقیه در کردستان با اشاره به مشکلات مردم استان گفت: ایجاد اشتغال و رفع مشکل بیکاری دغدغه اصلی مردم کردستان است.
کد خبر: ۹۰۱۱۳۵۲
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی، در نشست مشترک ائمه جمعه استان کردستان که با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، در سالن جلسات امام خامنه‌ای در سنندج برگزار شد، گفت: ایجاد اشتغال و رفع مشکل بیکاری دغدغه اصلی امروز مردم استان است و باید مسئولان برای رفع آن چاره اندیشی‌های لازم را انجام دهند.

آیت الله شاهرودی در ادامه با اشاره به توسعه زیر ساحت‌ها در استان، اظهار داشت: در زمینه توسعه زیرساخت‌ها به ویژه در حوزه راه، کار‌های خوبی دراین استان در حال انجام یا به بهره برداری رسیده اند.

وی افزود: کردستان دارای ظرفیت‌های زیادی برای ایجاد اشتغال است و مسئولان از این ظرفیت‌ها برای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری در استان بیشتر از گذشته تلاش کنند.

نماینده، ولی فقیه در کردستان: حوشبختانه اعتبارات خوبی به حوزه توسعه زیرساخت راه‌های استان اختصاص داده شده که انشالله به زودی شاهد تحولات خوبی در این حوزه خواهیم بود.
وی در ادامه با اشاره به هحمه‌های فرهنگی دشمنان اذعان کرد: دشمنان با هجمه‌های فرهنگی خود از طریق‌های مختلف دنبال ضربه‌زدن به ما هستند.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: همه ما باید در حوزه فرهنگ تلاش بیشتری از خود نشان دهیم و توطئه‌های دشمنان دین اسلام را روزبه روز نقشه بر آب کنیم.

امام جمعه موقت سنندج در ادامه این نشست، افزود: روحانیون همیشه در عرصه‌های سرنوشت‌ساز انقلاب اسلامی حاضر بوده‌اند و برای به ثمر رسیدن این نظام از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

ماموستا محمد حسینی در پایان خاطرنشان کرد: مسئولان باید در رفع مشکلات معیشتی روحانیون عزیز دراستان تلاش کنند، زیرا خدماتی که به آن‌ها ارائه می‌شود کافی نیست.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات
آخرین اخبار