مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج شهرستان را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۰۱۱۳۵۵
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج شهرستان را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج استان هرمزگان حجت الاسلام و المسلمین موسی خالصی در گفتگو با این خبرگزاری با اشاره به مناسبت سالروز شهادت استاد شهید مطهری و هفته عقیدتی – سیاسی، گفت : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بطن جریان انقلاب برای صیانت از دستاوردها و حفظ نظام برخاسته است .

حاج آقا خالصی با اشاره به خصوصیات شهید مطهری افزود: مهمترین خصوصیت شهید مطهری اخلاص در عمل است؛ وی یک معلم به تمام معنا بود که به مقتضیات زمان آگاهی کامل داشت.

مسوول دفترنمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم شهید مطهری را نماد روشنفکری دانست وگفت : شهید مرتضی مطهری به عنوان نمادی از تفکر و اندیشه دینی و مکتبی و نماد روشنفکری اسلامی در برابر جاهلیت است .

وی اضافه کرد: از آنجا که کتاب های شهید مطهری به روز است لذا پاسخگوی جواب بسیاری از شبهات امروزی است و جوانان باید در این راستا به مطالعه آثار این استاد ارزشمند بپردازند.

خالصی در ادامه به تشریح برنامه های پیش بینی شده ی هفته ی عقدتی سیاسی پرداخت و گفت : مسابقات کتابخوانی آثار شهید مطهری ، برپایی نمایشگاه های کتاب و محصولات فرهنگی ، برگزاری انواع مسابقات ورزشی ، مسابقات نقاشی و خطاطی ، اعزام مبلغان دینی به اقشار و بسیج ، کوهپیمای و محافل انس با قرآن را از برنامه های هفته ی عقیدتی سیاسی برشمرد.

وی همچنین برگزاری نشست های بصیرتی در پایگاه ها و مساجد، تجلیل از مربیان عقیدتی و معلمان بسیجی و هادیان سیاسی، برگزاری مراسم صبحگاه مشترک و اجرای زنگ سپاس معلم، گردهمایی و دیدار با ائمه جمعه ، برگزاری نشست های روشنگری ، برگزاری حلقه های صالحین و همچنین نشست بصیرتی رابطین، فرماندهان و شورای حوزه ها و فرماندهان پایگاه ها را نیز از مهمترین برنامه های اجرایی در این هفته دانست.

مسوول دفترنمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سیپاه قشم با بیان اینکه از مربیان و مدیران عقیدتی- سیاسی و هادیان سیاسی در بسیج تجلیل می شود ، ادامه داد: مراسم بزرگداشت هفته معلم و عقیدتی، سیاسی در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار می شود .

 

ارسال نظرات