خبرهای داغ:
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد آذربایجان شرقی بابیان اینکه بیش از 13 هزار نفر از مددجویان تحت حمایت در سال گذشته به‌صورت فردی و گروهی مشاوره رایگان شدند، گفت: ازدواج، مهارت‌های زندگی، فرزند پروری، همسرداری، روان‌درمانی، بهداشت روانی و مهارت‌های اجتماعی و ارتباطی ازجمله مباحث مطرح‌شده در جلسات مشاوره فردی و گروهی بوده است.
کد خبر: ۹۰۱۱۳۷۱
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، ابراهیم جعفری، افزود: از این تعداد 61 درصد مربوط به امور خانواده، 23 درصد روان‌شناختی، 10 درصد ازدواج و 6 درصد تحصیلی بوده است.

وی با اعلام اینکه همسران جوان، جوانان در آستانه ازدواج، دختران بازمانده از تحصیل و ازدواج، دانش آموزان، دانشجویان و سالمندان از دوره‌های مشاوره و راهنمایی بهره‌مند شده‌اند، بیان کرد: در سال گذشته 33 جلسه مشاوره گروهی برای جوانان در آستانه ازدواج برگزار شد.

جعفری با اعلام اینکه 30 مشاور خانواده و کلینیکی کمیته امداد استان و مشاوران مجرب طرف قرارداد با این نهاد همکاری می‌کنند، یادآور شد: در سال گذشته شش هزار و 510 نفر در 434 جلسه گروهی از خدمات مشاوران کمیته امداد استان بهره‌مند شدند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان بابیان اینکه دوره‌های مشاوره و راهنمایی قبل، حین و پس از ازدواج برای مددجویان تحت حمایت برگزار می‌شود، تأکید کرد: یکی از نتایج مطلوب و حائز اهمیت این کارگاه‌ها کاهش آمار طلاق در بین مددجویان است.

ارسال نظرات