خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام ذوالنور مطرح کرد
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: استان قم را می‌توانیم با تقویت زیرساخت‌ها به هاب گردشگری مذهبی تبدیل کنیم.
کد خبر: ۹۰۱۱۳۸۳
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱
تبدیل استان قم به هاب گردشگری مذهبی
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور شنبه شب در شورای معادن استان قم در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری با اشاره به اولویت استان قم اظهار کرد: اولویت این استان باید محیط زیست و منابع طبیعی باشد، توسعه معادن می‌تواند که محیط زیست را تخریب کند.

وی ادامه داد: جاذبه‌های گردشگری استان قم را باید با حفظ محیط زیست فعال کنیم و این استان را می‌توانیم با تقویت زیرساخت‌ها به هاب گردشگری مذهبی تبدیل کنیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: استان یزد توانسته است بخشی از بافت تاریخی خود را در یونسکو ثبت کند و این مساله موجب حضور گردشگران در این استان شده است، لذا با حفظ جذب سرمایه گذاران و تولید ثروت باید منابع طبیعی و محیط زیست و ریه‌های تنفسی مردم را در استان قم در اولویت نخست قرار دارد.

ذوالنور، تمکین از قانون را مهم دانست و تصریح کرد: دو نفر از اعضای هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی از استان قم هستند و باید از این ظرفیت استفاده کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: افرادی که به دنبال دست اندازی به ثروت‌های طبیعی هستند، به دنبال هجوم به نهاد‌هایی همچون محیط زیست و منابع طبیعی خواهند بود و باید از این نهاد‌ها حمایت کرد.
ارسال نظرات