حجت الاسلام کاظم زاده با اشاره به روز جهانی کار و کارگر گفت: کارگران نیروی اصلی پیشرفت کشور محسوب می شوند، به همین دلیل در تعالیم دینی و اسلامی به کار و کارگر جایگاه و ارزش والایی داده شده است.
کد خبر: ۹۰۱۱۳۹۲
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ حجت الاسلام جعفر کاظم زاده امام جمعه موقت شهرستان بستک در خطبه های این هفته نماز جمعه و در آستانه فرا رسیدن میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: شناختن امام زمان (عج) و حکومت مهدوی و معرفی آن یکی از مهمترین اموراتی است که باید انجام شود.
وی افزود: اگر جوامع اسلامی بجای پرداختن به مسائل اختلافی که هیچ اثر و نتیجه ای ندارد به بحث مشترکات و علی الخصوص موعودگرایی و مهدویت می پرداختند کارشان به اینجا نمی رسید.
امام جمعه موقت شهرستان بستک در ادامه با اشاره به پخش گسترده کلیپ یک زن ناهنجار با مامورین نیروی انتظامی در فضای مجازی گفت: تخریب نیروی انتظامی با هدف بی ثبات سازی محیط داخلی و با نشانه رفتن اقتدار ملی از جمله طراحی های دشمن است که جهت مهار و تغییر رفتار جمهوری اسلامی ایران در نظر گرفته شده است.
وی تصریح کرد: بخش مهمی از امنیت امروز جامعه ما از مرزهای طولانی کشور تا شهرها و روستاها، مرهون تلاش های پیگیر و شبانه روزی بیش از ۴۰۰ هزار نیروی جان بر کف انتظامی است که برای تامین این مهم، هر ماه تعدادی از آنان مظلومانه توسط اشرار و گروهک های تروریستی و تکفیری به شهادت می رسند.
حجت الاسلام کاظم زاده اظهار داشت: هرگونه تضعیف جایگاه نیروی انتظامی باعث تقویت اراذل و اوباش، قانون شکنان، گروهک های تروریستی، اخلال گران اقتصادی و مفسدان فرهنگی و اجتماعی خواهد بود.هیچکس نباید به خود اجازه بدهد که مانع اجرای قانون، برقراری نظم و تامین امنیت توسط ماموران انتظامی شود.
خطیب جمعه موقت شهرستان بستک در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز شهادت استاد علامه مرتضی مطهری و روز معلم ابراز داشت: شهید مطهری یک روحانی عالم و بصیر، مجاهدی خستگی ناپذیر و معلمی روشنگر و دلسوز بود که زندگی خود را وقف تعلم و سپس تعلیم جامعه به ویژه نسل جوان نمود و ارشاد و رهایی آنان از خطر انحراف و کج روی با استفاده از تعالیم اسلامی را دنبال کرد.
امام جمعه موقت شهرستان بستک همچنین با اشاره به روز جهانی کار و کارگر، بهترین راه برای تکریم کارگر را حمایت از کارگر ایرانی با مصرف کالای ایرانی دانست و افزود: کارگران نیروی اصلی پیشرفت کشور محسوب می شوند، به همین دلیل در تعالیم دینی و اسلامی به کار و کارگر جایگاه و ارزش والایی داده شده است.
وی اظهار داشت: امسال که از سوی مقام معظم رهبری سال حمایت از کالای ایرانی اعلام شده، می توان با برنامه ریزی و سیاستگذاری درست و با متابعت از رهنمودهای مقام معظم رهبری، در مسیر تحقق این شعار و نیز حمایت از محصول کارگر ایرانی و ارتقا جایگاه این نیروی پُرتلاش اقتصاد کشور گام برداشت.
حجت الاسلام کاظم زاده در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به مسائل منطقه اذعان داشت: دشمن درصدد تغییر باورها و افکار مردم با هدف رویگردانی از اسلام ناب محمدی (ص) است که وزارت اطلاعات موفق شده بسیاری از توطئه های دشمنان در این زمینه را خنثی نماید.
وی افزود: بعد از جنگ جهانی دوم، آمریکا موفق شد در بسیاری از کشورها با اقداماتی از قبیل نفوذ، تحریم، جنگ، جریان سازی و … دولت ها را سرنگون و نظام مورد نظر خود را حاکم نماید ولی پس از پیروزی انقلاب اسلامی با کمک برخی از کشورها مجموعه متنوعی از توطئه ها را جهت براندازی جمهوری اسلامی ایران طراحی نمود که بحمدالله با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) هیچ توفیقی نداشته و جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش و با عظمت در مسیر پیشرفت و سعادت حرکت می کند.

ارسال نظرات