خبرهای داغ:
سرپرست دانشگاه علمی کاربردی قزوین:

جانبازان بدون هیچ چشم‌داشتی ایثار کردند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان قزوین با دانشجویان جانباز دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۱۱۴۰۲
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد و سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به همراه علی فتح‌طاهری سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان قزوین با دانشجویان جانباز دیدار کردند.
این دیدار‌ها با جانبازان مجید دباغ‌ها، اصغر نظرپور، ابراهیم حبیبی کلیشمی و داود رجبی به منظور تجلیل و تکریم آن‌ها صورت گرفت.
در دیدار‌های فوق، حقایق‌پور ضمن تجلیل از رشادت‌ها و ایثارگری‌های جانبازان در هشت سال دفاع مقدس گفت: آن‌ها در این دوران بخشی از بدن خود را تقدیم کردند تا امروز ما در آرامش و آسایش باشیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: جانبازان با تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت همچنان در برابر سختی‌ها مقاومت می‌کنند، ولی ذره‌ای از اعتقادات خود کوتاه نیامده و در صحنه‌های مختلف همواره پشتیبان نظام هستند.
در این دیدار‌ها فتح‌طاهری از فداکاری‌های جانبازان در جنگ تحمیلی قدردانی کرد و گفت: امنیت و آرامش امروز را مدیون آن‌ها هستیم و تا ابد رشادت‌های آن‌ها را فراموش نخواهیم کرد.
سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان قزوین افزود: جانبازان ما امروز هم به خاطر آرامش ما درد‌های مجروحیت را تحمل می‌کنند، ولی از هیچ کس چشم‌داشتی ندارند، زیرا به خاطر حفظ دستاورد‌های انقلاب با خداوند معامله کردند.
در این دیدارها، جانبازان دانشجو به بیان خاطرات و نحوه‌ی جانبازی خود پرداختند.
گفتنی است: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان قزوین با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از جانبازان تجلیل کردند.
۱۰۰۳/پ ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار