مشاور خانواده:

ائمه معصومین بهترین سرمشق برای خانواده ها هستند

سرمشق گرفتن از ائمه معصومین در خصوص نحوه تربیت فرزند، اولین و آخرین نسخه خداوند برای بشر می باشد که به صورت عملی به اثبات رسیده است.
کد خبر: ۹۰۱۱۴۰۷
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جشن روز جوان و اعیاد شعبانیه با حضور خانواده های کارکنان در حسینیه امام خمینی(ره) تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

در این مراسم جشن که با برنامه های متنوع فرهنگی همراه بود، یکی از مشاوران و مربیان عرصه تعلیم و تربیت فرزندان و متخصص مشاوره خانواده به ایراد سخن پرداخت.

قهرمان علیدوستی با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت علی اکبر(علیه السلام) و روز جوان، ارتباط مستمر و مهربانانه والدین با فرزندان خود را زمینه ساز رشد فکری و جسمانی فرزندان عنوان  کرد و افزود: این فرزندان در آینده، مسئولیت های گوناگونی پذیرفته و در لباسها و شرایط مختلف کاری و مدیریتی جامعه قرار خواهند گرفت، پس باید از همین ابتدا نحوه صحیح رفتار و تربیت فرزندان را به آنها آموزش دهیم.

علیدوستی در ادامه با اشاره به نحوه تربیت و سیره ائمه معصومین، حضرت علی اکبر(علیه السلام)  و آقا قمربنی هاشم(علیه السلام) را نتیجه مطلوب تربیت الهی بر پایه آموزه های دین مبین اسلام عنوان کرد و گفت: سرمشق گرفتن از ائمه معصومین در خصوص نحوه تربیت فرزند را می شود گفت اولین و آخرین نسخه خداوند برای بشر می باشد که به صورت عملی به اثبات رسیده است.

استاد دانشگاه، فضای مجازی و وضعیت نابسامان پیام رسان های گروهی و شبکه های اجتماعی را یادآور شد و تصریح کرد: دولت در خط مقدم مبارزه با این نابسامانی ها و هجمه ها در فضای مجازی قرار دارد .

وی افزود: خانواده ها نیز بایستی با مطالعه بیشتر در خصوص این شبکه ها و سایت ها، مسیر صحیح و روشنی را در برابر  دیدگان فرزندان و جوانان خود در عرصه اجتماعی و تعاملات خود با محیط پیرامونی باز نمایند تا فرزندان بتوانند در این مسیر با شرایط مثبته ایجاد شده گام بر دارند.

در پایان این همایش نیز با اهدای لوح تقدیر از پاسداران نمونه و اسوه تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام، تجلیل  شد.

ارسال نظرات