استاندار اردبیل گفت: شوراهای شهر شهردای‌ها وارد بازی های سیاسی نشوند و اگر وارد بازی‌های سیاسی و حذبی شوند قطعا شهر ها از مسیر توسعه و پیشرفت باز خواهند ماند، شهردای یک محل خدماتی است و باید به شهروندان خدمات رسانی کند.
کد خبر: ۹۰۱۱۴۱۵
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷

شورای شهر و شهرداری محل خدمت به مردم است نه سیاسی بازی

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، اکبر بهنامجو صبح امروز در مراسم روز شوراها گفت: شهردای ها وارد سیاست نشوند و اگر وارد بازی های سیاسی و حذبی شوند قطعا از مسیر توسعه و پیشرفت باز خواهند ماند، شهردای یک محل خدماتی است و باید به شهروندان خدمات رسانی کرد و تاکید این است که از سیاسی بازی و حذب بازی دور باشند.

استاندا اردبیل  با اشاره نقش شورای شهر  در توسعه استان افزود: نقش شورای شهر در توسعه استان نقش مهم و اساسی است و عمران و آبادانی شهرها جدا از آبادانی استان نمی باشد و اگر به شهر ها رسیدگی نشود و توسعه نیابند استان اردبیل هیچگونه جای پیشرفتی نخواهد داشت و بایستی تمرکز بیشتر شوراها به عمران و آبادنی شهر باشد.

وی گفت: شوراها از توانمندی و نکته نظرات مردم و تمام کسانی که می توانند برای توسعه شهر موثر باشند استفاده شود تا جمعیت شهری از رفاه نسبی برخوردار باشند و در پی آن شوراها بایستی در جایگاه خود به انجام وظیفه پرداخته شود.

بهنامجو تاکید داشت: شوراها انظبات مالی را جدی بگیرند چرا که تخلف شورای شهر و شهرداری در این زمینه تمامی تلاش ها را از بین خواهد برد.

بهنامجو بیان کرد: سطح علمی شوراها بایستی افزایش یابد تا بتوانند از فرصت ها استفاده و نقش بهتری را ایفا کنند.

وی با اشاره به اینکه شورای شهر خدمات رسانی به مردم را از اولیت های خود باید قرار بدهند گفت: شورای شهر نباید وارد مسائل حاشیه شود و از این مسئله دور باشند و خدمت رسانی به مردم که از وظایف مهم شوراها می باشد را به دنبال داشته باشند.

استاندار اردبیل بیان کرد: یکی از مسائل مهم دیگر شهری تنظیف شهر است و بودجه خاصی برای آن تعریف نمی شود و از اقدامات اولیه شهرداری ها محسوب می شود.

ارسال نظرات