معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری مراسم ترحیم آیت‌الله مهمان‏‌نواز در حرم مطهر رضوی خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۱۴۲۹
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی با اعلام این خبر گفت: آیت‌الله مهمان‌نواز، از جمله شخصیت‌های برجسته و تاثیرگذار در بین مردم خراسان شمالی بود و در زمان مبارزات قبل از پیروزی انقلاب نقش اساسی در هدایت مردم خراسان بویژه بجنورد داشت.

وی ادامه داد: ایشان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و در هجدهم شهریورماه سال ۱۳۵۹، با حکم حضرت امام خمینی (ره) به عنوان امام جمعه بجنورد منصوب شد و از نخستین دوره تشکیل مجلس خبرگان رهبری در آذرماه ۱۳۶۱ تا به امروز، یکی از نمایندگان استان‌های خراسان در این مجلس بود.
معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: این عالم فرزانه عصر یکشنبه دوم اردیبهشت ماه ۹۷ در سن ۹۲ سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی بیان کرد: از این‏رو در راستای بزرگ‏داشت این عالم ربانی، مراسم ترحیمی، دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه با حضور زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در رواق کوثر حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

حسینی افزود: مراسم ترحیم آیت‌الله مهمان‏نواز از ساعت ۱۷ با قرائت قرآن و مدیحه سرایی آغاز خواهد شد و تا ساعت ۱۹ ادامه دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها