در آستانه نیمه شعبان و همزمان با آغاز هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) نماینده ولی فقیه در استان اردبیل امنیت و آرامش امروز کشور در منطقه را نتیجه زحمات شبانه روزی این نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی دانست.
کد خبر: ۹۰۱۱۴۳۱
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹

قدردان تلاش و مجاهدتهای خاموش سربازان گمنان امام زمان (عج) باشیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی در گفتگو با خبرنگاران افزود: سرویس های جاسوسی زیادی در داخل وخارج از منطقه دست به دست هم داده اند تا به امنیت کشور جمهوری اسلامی صدمه بزنندکه اگر هوشیاری نیروهای امنیتی نبود وتوطئه های دشمن را در لحظه خنثی نمیکردند ممکن بود جنایت های بزرگی در کشور رخ داده و حتی دشمن به مرز کشور نیز ورود پیدا کند.

وی با بیان اینکه امریکا برای انتقام گرفتن از ایران علاوه برتحریم، گرگی همچون داعش را در عراق بوجود اورد تا با تصرف سوریه به خاک ایران نیز ورود پیداکند بیان کرد: ایثار و از جان گذشتگی مدافعان حرم در سوریه از یک سو و ایستادگی مرزداران غیور ما از سویی دیگر باعث استحکام و پایداری هرچه بیشتر حاکمیت نظام اسلامی در منطقه شده است.

امام جمعه اردبیل ضمن تقدیر از سربازان گمنام کشور ، قدردانی از نیروها ی امنیتی اطلاعاتی سپاه وخانواده هایشان را وظیفه همه ملت دانست و افزود: امیدواریم به برکت خون شهدا و وجود چنین نیروهایی ، عزت و شرف مردم ایران که برای حفظ خاک وانقلابشان ایثارها کرده و جانفشانی ها نموده اند در کل دنیا حفظ شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار