خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج مهندسین خراسان جنوبی از به پایان رسیدن طرح عارضه یابی 10 واحد صنعتی توسط مهندسین بسیجی استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۱۴۳۲
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰

مهندس سهرابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، ضمن تبیین دستاوردهای این پژوهش اعلام کرد که با توجه به نامگذاری سال 97 به عنوان حمایت از کالای ایرانی سازمان بسیج مهندسین شناسایی و حل معضلات واحدهای صنعتی استان را در دستور کار خود قرار داده است و در این راستا با تعاملی که با سازمان صنعت معدن و تجارت استان  صورت پذیرفت.

وی عنوان داشت:  ده واحد صنعتی انتخاب و مراجعه صورت گرفت که همکاری کردند و با همکاری دانشگاه صنعتی استان طرح عارضه یابی برای آنها تهیه شد. ماحصل این پژوهش، شناخت معضلات هر واحد به صورت خاص و تدوین راه حل های ویژه هر صنعت بوده است.

مسئول سازمان بسیج مهندسین خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: این تحقیق در اختیار سازمان صنعت و معدن و تجارت استان قرار گرفته است تا پس از بررسی کارشناسان آن اداره کل جزئیات طرح در اختیار واحدهای صنعتی و مسئولین ذیربط قرار گیرد .

وی ادامه داد: در اجرای این طرح بیش از ده نفر از مهندسین بسیجی حضور داشته اند که مقرر گردیده است، با تعامل صورت گرفته با اداره کل صنعت و معدن و تجارت استان ضمن ثبت شرکت خدمات مشاوره ای توسط این مهندسین، در آینده نزدیک تدوین طرح های تحقیقاتی در حوزه ی صنعت به مهندسین عضو این شرکت واگذار گردد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها