خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
حوزه مقاومت بسیج 7 ام البنین (س) برگزار کرد
جلسه سواد رسانه و فضای مجازی با حضور استاد مشکینی و جمعی از بسیجیان خواهر در محل حوزه مقاومت بسیج ام البنین (س) برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۱۱۴۹۵
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه ی امام صادق (علیه السلام) اصفهان ، جلسه سواد رسانه و فضای مجازی با حضور استاد مشکینی پیرامون مسائل و مشکلات فضای مجازی ، روش های صحیح استفاده از این فناوری و فرصت ها و تهدید های فضای مجازی در محل حوزه مقاومت بسیج ام البنین (س)برگزار گردید.

در این جلسه که با حضور جمعی از بسیجیان خواهر این حوزه برگزار شد بر تاثیر فناوری های نوین در اقشار گوناگون بخصوص نوجوانان و جوانان بحث و گفتگو گردید.

خواهر مشکینی گفت : اگرچه تکنولوژی های جدید ارتباطی باعث رفاه  و پیشرفت در امور روزمره گردیده است اما نباید از آسیب های آن نیز غافل بود.

وی افزود : در تجربه های چند ساله اخیر برخی آسیب ها و پیامد های منفی این فضا به وضوح قابل مشاهده است به گونه ای که باعث تسهیل انجام برخی اعمال مجرمانه و خلاف قانون گردیده است.

وی گفت : در اغتشاشات سال گذشته بوضوح شاهد مدیریت آشوب ها توسط کشور های بیگانه در این فضا بودیم اما با  بصیرت مردم و عکس العمل به موقع مسئولین دشمن در پیشبرد نقشه شوم خود ناکام ماند.

وی همچنین به گسترش رسانه ها به خصوص کانال های فارسی زبان ماهواره ای اشاره کرد و تاکید کرد : که اساس این کانال ها تزلزل و فروپاشی بنیان خانواده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد : باید برای جلوگیری از آسیب های موجود آموزش های مورد نیاز در این زمینه از طریق رسانه ملی ، نهاد های آموزشی و ... انجام گیرد تا شیوه درست استفاده از این فضا فرهنگ سازی شود و تاکید کرد با توجه به مسائل امنیتی و عواقب ناشی از استفاده پیام رسان های خارجی توصیه می گردد از پیام رسان های داخلی استفاده گردد.

ارسال نظرات