مسئول روابط عمومی و تبلیغات ناحیه روح الله یزد:
به منظور افزایش بینش و بصیرت سیاسی پایوران؛ مسئول فرهنگی و تبلیغات ناحیه روح الله یزد در جمع پایوران ناحیه اقدام به سخنرانی نمود.
کد خبر: ۹۰۱۱۵۰۸
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سرگرد ابویی در این جلسه گفت:اخیرا جنازه‌ای در اطراف حرم شاه عبدالعظیم حسنی کشف شده که آنرا به رضاخان ملعون نسبت می‌دهند که البته باید گفت: از نظر علمی فقط آزمایش dna مشخص می‌کنند که هویت این جسد برای چه کسی است. بعضی از افراد جامعه که ظلم وستم و رضاخان ملعون را ندیده اند اخیرا اقدام به تعریف و تمجید از این فرد خبیث می‌کنند در صورتیکه یکی از اقدامات رضاخان این است که مردم را در مسجد گوهرشاد به گلوله بست که تا سه روز خون‌هایی که به در و دیوار این مکان مقدس ریخته شده بود را با آب می‌شستند.
وی در ادامه افزود:دشمنان انقلاب به واسطه شکست‌های که در منطقه خاورمیانه خورده اند که البته این شکست‌ها به خاطر حضور مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران در منطقه بوده؛ حقد و کینه از جمهوری اسلامی ایران دارند بنابراین هر روز به بهانه‌های مختلف قصد بر هم زدن آرامش و امنیت کشور ما را دارند.
وی همچنین اذعان کرد:اگر امروز می‌بینیم فردی روسری و یا پارچه‌ای سفید را به یک چوب می‌بندد و روی پست مخابرات می‌رود و آنرا را در دست می‌گیرد و وقتی مأموری بر حسب انجام وظیفه به او تذکر می‌دهد او را به باد فحش و ناسزا می‌گیرد و اگر مأمور هم برخورد تندی با او بکند همان موقع فیلمش در فضای مجازی است منظور این فرد چیست؟ منظور این حرکت چیست؟ مگر الان حجاب اجباری است؟ آیا این حجاب است که زن‌های ما دارند؟ اگر او می‌خواست بی حجاب باشد چرا بصورت عادی که در جامعه رفت و آمد می‌کند روسری خود را بر نمی‌دارد مثل نمونه‌هایی که متأسفانه در گوشه و کنار می‌بینیم، چرا این حرکت را می‌کند به خاطر اینکه او اصلا منظورش حجاب نیست او هدفش بی نظمی و بر همزدن آرامش و امنیت کشور است و بدانید پشت این قضیه دشمن هم او را همراهی می‌کند که باید مردم عزیز ما هوشیار باشند و اگر حرکتی شد آن‌ها در مقابل این حرکت‌ها بایستند که البته مردم ما هم هوشیاری دارند.
وی بیان کرد:متأسفانه یک معزل دیگری که در استان ما در گوشه و کنار می‌بینیم مسأله دوچرخه سواری بانوان است که ما به شدت این حرکت را محکوم می‌کنیم و از مسئولان استان خواستاریم به این موضوع رسیدگی نمایند و بدانید که اگر در مقابل این حرکت ساکت باشید بعد از دوچرخه سواری مسائلی دیگری باب می‌شود که شنیده هم شده در شورای شهر توسط یکی از اعضای شورای شهر مطرح شده که باید بررسی شود که این موضوع به چه صورت مطرح شده است.
ارسال نظرات