خبرهای داغ:
مسئول بسیج رسانه استان گلستان گفت: چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر امسال در استان گلستان برگزار و به‌زودی جزئیات این جشنواره اعلام شده و در دی‌ماه اختتامیه این جشنواره را برگزار می‌کنیم.
کد خبر: ۹۰۱۱۵۱۲
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ،علی‌محمد جعفری ؛مسئول سازمان بسیج رسانه استان ،اظهار داشت: برنامه بسیج رسانه استان گلستان در دو عنوان روز قشر بسیج رسانه و تقویت فضای رسانه‌ای در استان گلستان دنبال می‌کنیم.

وی تصریح کرد: یکی از مشکلات حوزه رسانه جهل به قوانین و مقررات فعالان حوزه رسانه است. رتبه‌بندی و توزیع مناسب آگهی‌ها یک اقدام بزرگ در خانه مطبوعات است که باید به آ‌ن توجه شود.

مسئول بسیج رسانه استان گلستان یادآور ‌شد: جشنواره رسانه‌ای ابوذر جزئیاتش به زودی با بررسی نواقص و معایب سال گذشته اعلام می‌شود و دامنه ارسال آثار ما یک‌ساله است و در دی‌ماه اختتامیه این جشنواره را برگزار می‌کنیم.

جعفری افزود:‌ تا 15 آبان امسال برای آنکه بتوانیم فرصت مناسبی برای داوری و مقدمات برگزاری اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر داشته باشیم مهلت ارسال آثار در نظر گرفته می‌شود.

مسئول بسیج رسانه استان گلستان ادامه داد: برخی برنامه‌ها مانند تور رسانه‌ای و همایش‌ها را امسال دنبال می‌کنیم و آموزش یکی دیگر از موضوعاتی است که در بسیج رسانه به آن توجه خواهیم کرد.

جعفری تاکید کرد:‌ این آمادگی را داریم که با همکاری خبرگزاری‌های استان همانند تسنیم دوره‌های آموزشی را برای خبرنگاران و علاقمندان حوزه رسانه‌ای در استان برگزار کنیم.

وی گفت:‌ مشکلات برخی از کانون‌های رسانه‌ای استان را دنبال می‌کنیم و شهرهایی که با بسیج رسانه همکاری دارند را رصد می‌کنیم.

مسئول بسیج رسانه استان گلستان تاکید کرد: درصدد این هستیم که برخی کانون‌ها را در شهرستان‌های استان فعال کنیم و رویکرد فرمانده سپاه نینوا استان گلستان این است که در شهرستان‌های مختلف استان دفاتر کانون‌ها راه‌اندازی شود.

جعفری با تاکید بر ترویج شعار سال در رسانه های استان، یادآور شد: موضوع مطالبه مردمی در رسانه‌های استان گلستان کم‌تر توجه شده که باید به این مهم بیش از این پرداخته شود.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها