خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان گلستان با اشاره به اینکه ظرفیت‌های خوبی در استان وجود دارد از شورائیان خواست تا پارلمان محلی را تبدیل به مکانی برای دعوا و معرکه‌گیری نکنند.
کد خبر: ۹۰۱۱۵۲۱
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ،آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در همایش شوراهای اسلامی استان گلستان که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: امروز روزی نیست که در کشورمان ببینیم که خدای ناکرده در شوراهای اسلامی که به دست مردم انتخاب شدند دعوا و معرکه راه انداخته شده است.

وی حرکت و تلاش را مقدمه پیشرفت و توسعه استان عنوان و تصریح کرد: باید از ظرفیت‌های مردم بیشتر استفاده شود وقتی دولت ببیند که مردم در صحنه وارد شدند قطعا حمایت بیشتر خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با بیان اینکه ایجاد پارک پسماند بسیار خوب بود انجام این اقدام را به فال نیک گرفت و افزود: سال‌های زیادی پسماند جزو مشکلات بر زمین مانده بود اما به تصمیم مسوولان استان مرکز نخاله و فاضلاب اکنون تبدیل به پارک سبز شده و مکانی بانشاط برای مردم ایجاد شده است که باید از این اقدام خوب و ماندگار قدردانی شود.

نورمفیدی بر لزوم ایجاد پارک بانوان در استان تاکید کرد و گفت: نیاز است که در سطح استان مکان‌هایی برای ایجاد پارک بانوان در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه خدمت صادقانه باید مورد نظر مسوولان باشد، ابراز کرد: مردم خدمتگزاران خود را با کار نیک می‌شناسند، بهترین عبادت و عمل صالح همین خدمت صادقانه به مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان از مسوولان خواست تا خدمت بی‌منت را سرلوحه قرار دهند و گفت: تمام هم و غم یک مسوول باید خدمت به بندگان خدا باشد/فارس

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها