فرمانده پایگاه شهدای مکه:

جوانان حضرت علی اکبر(ع) را اسوه و الگوی خود قرار دهند

فرمانده پایگاه شهدای مکه اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی در آیین بزرگداشت روز جوان و ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع)، گفت: جوانان باید حضرت علی اکبر(ع) را به عنوان اسوه و الگوی خود قرار دهند.
کد خبر: ۹۰۱۱۵۲۵
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، محمدعلی فاضلی نسب با اشاره به برنامه پایگاه مقاومت بسیج شهدای مکه این اداره کل اظهار کرد: در نخستین جلسه شورای هماهنگی پایگاه مقاومت بسیج، تصمیماتی در خصوص برنامه های سه ماهه نخست امسال اتخاذ شد.

وی افزود: تلاش داریم در سال جاری برنامه های شاد و نشاط آور در راستای تزریق روحیه شاداب به همکاران از سوی پایگاه مقاومت بسیج و مجموعه فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار کنیم.

فاضلی نسب در ادامه با بیان اینکه باید بزرگان دین را الگو و اسوه زندگی خود قرار دهیم، اظهار کرد: سجایای اخلاقی اشخاص بزرگ، روش های علمی و حرکات و سکنات آن ها برای همه ما درسی بزرگ است و معرفی تلاش و جان فشانی بزرگان گذشته برای نسل جوان مفید خواهد بود.

وی همچنین در ادامه افزود: جوان امروز ما باید از اخلاق و تجربیات گذشتگان دین الگو بگیرد و بداند که شیعه جریانی کوچک نیست.

 این جشن به همت پایگاه شهدای مکه و روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار