فرهنگ انتظار به معنای پایان ظلمت و ایجاد امنیت است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه، گفت: فرهنگ انتظار به معنای پایان ظلمت و ایجاد امنیت است.
کد خبر: ۹۰۱۱۶۱۸
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نشست خبری حجت الاسلام والمسلمین علی عمرانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه، برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین علی عمرانی، در جمع اصحاب رسانه با تاکید بر اهمیت موضوع عقیدتی و سیاسی، گفت: تقارن هفته عقیدتی سیاسی و ماه مبارک شعبان اتفاقی خوب و نوید بخشی است و انتظار فرج را می توان در این ماه مبارک شاهد بود که می توان از آن  بهره های زیاد کسب کرد. 
وی، عنوان کرد: جامعه ای که منتظر امام زمان (عج)است و فرهنگ انتظار در آن  به چشم می خورد از ناملایمات و آسیب های وارده در امان است.
وی همچنین در ادامه با اشاره به برکت ها و فضیلت های ماه شعبان یادآور شد: که این ماه سرشار از برکت ها و نعمت ای بیشماری است که  از جمله ی آن می توان به اعیاد شعبانیه و رخدادهای عالی و بی نظیری که در این اعیاد شاهد هستیم اشاره کرد.
حجت الاسلام و المسلمین علی عمرانی، تصریح کرد: که انتظار فرج، انتظار قدرت اسلام است، بسیجی با فرهنگ انتظار آشناست و آن  را سر لوحه زندگی خود قرار می دهد.
وی، افزود: فرهنگ انتظار پایان جنگ و ناامنی‌ها و ایجاد صلح و آرامش است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه، یادآور شد: شهید مطهری فرد تاثیر گزار در عرصه علم و دانش است که جهانیان در زمینه علم و دز آثار بی نظیری این بزرگوار بهره می برند.
وی در پایان به تشریح  برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه پرداخت.
ارسال نظرات