رئیس کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان:

مسئولان برای برگزاری هر چه بهتر کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان بیشتر تلاش کنند

رئیس کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان با گلایه از اینکه اقدام خاصی برای برگزاری این رویداد مهم تا کنون در شهرستان‌ها صورت نگرفته بر اهتمام بیشتر مسئولان برای برگزاری کنگره تاکید کرد.
کد خبر: ۹۰۱۱۶۳۱
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۸
به گزارش خبرگزرای بسیج از کردستان، ابراهیم حسینی در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان در شهرستان بیجار اظهار داشت: تا کنون برای معرفی ۵ هزار ۴۸۲ شهید استان کردستان اقدام خاصی صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه برگزاری کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان فرصت طلایی برای استان ما است، افزود: هدف از برگزاری این کنگره معرفی شهدای استان کردستان در سطح کشور است.

رئیس کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان با تاکید بر اینکه شدت طوفان تهاجم فرهنگی در کشور ما خیلی بالا است، گفت: برای مقابله با این طوفان و جلوگیری از خسارت‌های آن اقدام خاصی صورت نگرفته که در مرحله اول متوجه ما مسئولان است.

حسینی تصریح کرد: شهدا متعلق به قشر خاصی در جامعه نیستند بلکه متعلق به همه جامعه هستند و باید تمامی ویژگی آن‌ها را جمع آوری و در راستای نشر و گسترش آن اهتمام بیشتری داشته باشیم تا در روز محشر شرمنده شهدا نشویم.

وی در ادامه با اشاره به زندگینامه ۱۳ دانش آموزی که در دوران دفاع مقدس از شهرستان بیجار به میدان جنگ رفتند، اعلام کرد: آموزش و پرورش با برگزاری یادواره شهدا باید برای معرفی بیشتر این دانش آموزان که ۷ نفر آن‌ها به فیض شهادت نائل شدند تلاش نمایند.

رئیس کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان از برگزاری اجلاسیه در هر شهرستان قبل از کنگره خبر داد و بیان داشت: با برگزاری این کنگره باید ذائقه مردم آن شهرستان در راستای شناخت بیشتر از شهدا تغییر کند و در غیر اینصورت کارمان فقط برای رفع مسئولیت بوده است.

حسینی بر استفاده هر چه بیشتر کمیته‌های مختلف کنگره از ظرفیت اقشار مختلف جهت برگزاری مراسمی در شان شهدا تاکید کرد.

وی به نقش رزمندگان و مردم بیجار در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: تا قبل از برگزاری کنگره ۵ الی ۶ کتاب اثر گذار فرهنگی در راستای نقش مردم شهرستان بیجار در دوران دفاع مقدس تولید شود.

رئیس کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان با گلایه از اینکه تا کنون اقدام زیر بنایی خاصی برای کنگره در شهرستان بیجار و سایر شهرستان‌ها انجام نشده است، افزود: تا قبل از برگزاری کنگره دانشگاه‌های بیجار حتما یک اجلاسیه علمی با هدف تببین فرهنگ ایثار و شهادت برگزار کنند.

حسینی بر استفاده از ظرفیت روحانیت و علمای شهرستان بیجار برای معرفی هر چه بیشتر شهدای گرانقدر شهرستان بیجار تاکید کرد.

وی یادآوری کرد: مسئولان ستاد کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان در شهرستان بیجار حداقل زندگینامه ۲۰ شهید این شهرستان را مستند سازی کنند.

رئیس کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان با گلایه از اینکه اقدام خاصی برای برگزاری این رویداد مهم تا کنون در شهرستان‌ها صورت نگرفته بر اهتمام بیشتر مسئولان برای برگزاری کنگره تاکید کرد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار