مسئول انجمن فیلم بسیج هنرمندان استان البرز گفت: 125 اثر تا پایان مهلت تعیین‌شده جشنواره "حریم عشق" به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.
کد خبر: ۹۰۱۱۶۶۳
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، امیر مسعود وادی نژاد گفت: جشنواره هنری «حریم عشق» با همکاری "ستاد کنگره شهدا" و "سازمان بسیج هنرمندان استان البرز" در بهمن‌ماه سال 96 فراخوان داد.

125 اثر به جشنواره حریم عشق ارسال شد/زبان هنر ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس را ماندگار می‌کند

وی افزود: این جشنواره در راستای تبیین ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ عاشورا، انسجام و همبستگی مسلمانان در محور مقاومت، نقش آمریکا و اسراییل در به وجود آوردن داعش و گروه‌های تکفیری، بیداری اسلامی، سبک زندگی ایرانی اسلامی، خودباوری و غیرت ملی برگزار شد.

مسئول انجمن فیلم بسیج هنرمندان تأکید کرد: در جشنواره "حریم عشق" در بخش فیلم طی سه ماه اعلام فراخوان و اطلاع‌رسانی در سه بخش مستند، پویانمایی و داستانی تعداد قابل‌توجهی آثار در قالب فیلم و فیلم کوتاه به دبیرخانه جشنواره از طرف فیلم‌سازان البرزی ارسال گردید.

وادی نژاد ادامه داد: آخرین‌مهلت ارسال آثار تا 30 فروردین 97 تمدیدشده بود که تا این تاریخ مجموعاً 125 اثر به دبیرخانه جشنواره رسید.

وی اظهار کرد: فیلم‌سازان البرزی با توجه به زمان محدود جشنواره استقبال بی‌نظیری از جشنواره به عمل آوردند زیرا موضوع شهدای مدافع حرم موضوعی ناب برای فیلم‌سازان است تا رشادت‌های این عزیزان را با زبان هنر که زبانی تأثیرگذار است بیان می‌کنند.

وی تصریح کرد: طی برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تا آخر اردیبهشت آثار توسط کمیته بازبینی داوری می‌گردد و مراسم اختتامیه جشنواره بعد از داوری برگزار و از برگزیده‌ها تجلیل می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها