خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج):
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) گفت: صدا و سیما یازویی توانمند برای معرفی انقلاب در قاب سیما است.
کد خبر: ۹۰۱۱۷۲۲
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) در مراسم معارفه رابط مسئول نمایندگی، ولی فقیه در قشر بسیج صدا و سیما گفت: صدا و سیما به عنوان بازوی برتر نظام و انقلاب باید برای رقابت با غول‌های رسانه‌ای دنیا خود را تجهیز کند تا بتواند انقلاب را به بهترین وجه ممکن در قاب سیما معرفی کند.
وی در ادامه ضمن اهمیت کار جهادی و بسیج محور در سازمان‌های انقلابی اظهار داشت:بسیج ماموریت‌های مختلفی دارد و در صدا و سیما سه اصل را دنبال کرده که عبارتند از: بصیرت افزایی، تعمیق معنویت در سازمان صدا و سیما و در نهایت صیانت مکتبی و اخلاقی و فکری در مسیر انقلاب و آرمان‌های امام مستضعفین می‌باشد.
حجت الاسلام علی معبودی تصریح کرد:بسیج شجره طیبه انقلاب بوده که متعلق به هیچ حزب و گروهی نیست و هرکس خالصانه دل در گرو انقلاب دارد و برای اعتلای ایران اسلامی تلاش می‌کند بسیجی بوده و همه اقشار را با هر گرایشی در بر می‌گیرد.
مسیول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه صاحب الامر عج ضمن معارفه حجت الاسلام احمدی به عنوان رابط نمایندگی، ولی فقیه در قشر بسیج سازمان صدا و سیما گفت: انتظار می‌رود که تلاش شبانه روزی در دستور کار قرار گیرد تا بتوان در مسیر درست انقلاب حرکت کرد و حافظ دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد رابطه سازمان صدا و سیما و رسانه‌ها در مسیر عملیاتی شدن و ترقی باشد تا بتواند بازتابی شایسته برای اسلام و مسلمین داشته باشد.
۱۰۰۲/پ ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها