مسئول نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه مقاومت بسیج ساوه گفت: فلسفه و رمز نامگذاری این روز به عنوان روز عقیدتی سیاسی در سپاه بیانگر ضرورت تجلی و تبلور دائمی همین تفکر در این نهاد ولایتمدار است.
کد خبر: ۹۰۱۱۷۲۴
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵

حجت‌الاسلام صادق شعبانپور مسئول نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه مقاومت بسیج ساوه در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به فرارسیدن سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری گفت: امروز در حالی 12 اردیبهشت سالروز شهادت شهید مطهری آن فیلسوف متفکر را گرامی می‌داریم که جامعه ما هنوز به درس گرفتن از سیره عملی و اندیشه‌های زلال آن شهید مطهر نیاز مبرم دارد.

وی افزود: هر چه از زمان شهادت آن عزیز می‌گذرد، شاهد آثار و برکات معنوی و فکری تازه‌تری از آن عالم مجاهد و احیاگر ارزش‌ها و فضیلت‌های دینی و انقلابی هستیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه مقاومت بسیج ساوه تصریح کرد: این حکیم الهی و عارف عامل با همه ظرفیت عظیم علمی، فلسفی و معنوی کم نظیر خود توانست در مقابله با جریانات الحادی، انحرافی و التقاطی که کیان اندیشه‌های اسلامی را تهدید می‌کرد، دست به جهاد فکری گسترده و همه جانبه‌ای در دوران غربت و مظلومیت اسلام و امام بزند، که شهد آن کام جوانان انقلابی و مومن دوران مبارزه و انقلاب را شیرین کرد و سرانجام نیز خون پاکش در این راه تقدیم اسلام ناب و انقلاب اسلامی شد.

حجت‌الاسلام شعبانپور با اشاره به اثرگذاری سخنان شهید مطهری بر بیداری جامعه گفت: طنین فریادهای آن خطیب توانا در خطابه‌های حماسه حسینی که در تبیین امر به معروف و نهی از منکر به عنوان هدف اساسی قیام سید الشهداء از اعماق جانش بر می‌خواست هنوز در گوش‌های‌مان شنیده می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه مقاومت بسیج ساوه با اشاره به نامگذاری روز شهادت این عالم شهید به نام روز عقیدتی سیاسی تصریح کرد: فلسفه و رمز نامگذاری این روز به عنوان روز عقیدتی سیاسی در سپاه بیانگر ضرورت تجلی و تبلور دائمی همین تفکر در این نهاد ولایتمدار است.

حجت‌الاسلام شعبانپور تصریح کرد: تنها در سایه تعمیق چنین اندیشه‌ای است که سپاه می‌تواند انسان‌هایی را تربیت نماید که علاوه بر رشد و تعالی سازمان خود، در پیشروندگی و پیشبرندگی انقلاب نقش فعال ایفا نماید و در عرصه‌های مختلف حتی اقتصادمقاومتی که از دغدغه‌های مهم و مطالبه جدی رهبری معظم حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) است، پیشگام باشد.

وی با اشاره به اهم برنامه‌های هفته عقیدتی سپاه ناحیه شهرستان ساوه خاطرنشان کرد: همایش گرامیداشت شهادت استاد مطهری و هفته عقیدتی سیاسی، مراسم دیدار با امام جمعه محترم شهرستان ساوه، برپایی نشست‌های علمی، سیاسی و بصیرتی و برگزاریی محافل روشنگری، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و قرائت قرآن و زیارت عاشورا در گلزار شهدا و اجرای مراسم سپاس معلم از جمله برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات