مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری کردستان:
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان گفت: تدوین سند توسعه زنان استان یکی از برنامه‌های و اولویت‌های ما است.
کد خبر: ۹۰۱۱۷۲۷
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، لیلا آژیر در جلسه هم اندیشی بانوان عضو شورا‌های اسلامی تابعه استان که با حضور استاندار کردستان در سالن شهدای دولت استانداری تشکیل شد، گفت: بحث‌های مطرح شدهدر این نشست نشان داد که به یکی از مهمترین اهداف خود یعنی مطالبه گری دست پیدا کردیم.

وی با اشاره به اینکه دستاورد‌های خوبی از تلاش‌های خود در دولت یازدهم کسب کردیم، عنوان کرد: نمونه این اقدامات مصوب شدن سهم ۳۰ درصدی بانوان در بدنه مدیریتی و اختصاص نیم درصد اعتبارات دفتر امور بانوان و خانواده وزارت کشور است.

وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات مطرح شده با تخصیص اعتبار مذکور حل خواهد شد، اظهارداشت: تدوین سند توسعه زنان استان یکی از برنامه‌های ما است که نقشه راهی برای ما خواهد بود.

مدیرکل اموربانوان استانداری کردستان اضافه کرد: در راستای تدوین این سند آسیب‌های حوزه زنان احصا و و در مسیر مطالبات این قشر قدم برمی داریم.

نمایندگان بانوان عضو شورای اسلامی در سطح شهر‌های استان در این جلسه به بیان مشکلات حوزه بانوان هم، چون نبود بودجه‌ای در حوزه زنان، نبود امکانات رفاهی در روستای آساوله سنندج که ۹ هزار نفر جمعیت دارد، نبود کتابخانه عمومی در روستای صلوات آباد سنندج، نبود پارک ویژه بانوان و باشگاه‌های ورزشی و ... پرداختند.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات