در طول هفته سلامت اجرا شد؛

ویزیت رایگان 150 بیمار در مراکز درمانی سپاه روح‌الله/توزیع 140 بسته اقلام بهداشتی

سرپرست معاونت بهداشت و درمان سپاه روح‌الله از ویزیت رایگان 150 بیمار مراجعه کننده به مراکز درمانی سپاه روح‌الله در طول هفته سلامت خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۱۷۸۱
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲

پاسدار میرعباسی سرپرست معاونت بهداشت و درمان سپاه روح‌الله در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با تاکید بر لزوم اهمیت به حوزه بهداشت و درمان گفت: سلامت و درمان جسم و روح مکمل یکدیگر بوده و می‌طلبد که برای نهادینه‌سازی فرهنگ سلامت در جامعه گام‌های موثری برداشته شود.

وی با اشاره به برنامه‌های برگزار شده در طول هفته سلامت توسط این معاونت افزود: ویزیت رایگان 150 نفر در طول هفته سلامت در مراکز درمانی سپاه روح‌الله، برگزاری همایش عمومی بهداشت، برگزاری مسابقه فرهنگی باموضوع اطلاعات بهداشتی با حضور 650 شرکت کننده، برگزاری مسابقات ورزشی در دو بخش خواهران و برادران، پیاده‌روی و کوهپیمایی ویژه کارکنان در استان و سطح نواحی و همچنین اجرای ورزش صبحگاهی در سطح تمام یگان‌ها در سپاه استان بخشی از برنامه‌های اجرایی در طول این هفته بوده است.

سرپرست معاونت بهداشت و درمان سپاه روح‌الله اجرای طرح سنجش سلامت ویژه 230 نفر از کارکنان، توزیع 140 بسته‌ بهداشتی، برگزاری 4 کارگاه طب سنتی و اسلامی، برگزاری 4 کارگاه  آموزشی با موضوع بهداشت، سبک زندگی و تغذیه سالم و دیدار با خانواده 8 شهید استان از دیگر اقدامات اجرایی در هفته سلامت توسط این معاونت بوده است.

پاسدار میرعباسی همچنین با اشاره به خدمات ارائه شده در مراکز درمانی سپاه روح‌الله به مراجعان گفت: در مرکز درمانی ثارالله روزانه بین 1700 تا 2 هزار نفر، الزهراء بین 700 تا 1100 نفر و در مراکز درمانی شهرستان‌های خمین، محلات و ساوه روزانه بین 500 تا 600 نفر خدمات دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات