مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در دیدار روسای دانشگاه های جلفا، گفت: با توجه به اینکه امروز دشمنان در عرصه اقتصادی و فرهنگی وارد جنگ با ایران شده اند، از رسالت های اصلی بسیج ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی است و بسیج می تواند‌ این فرهنگ را به بطن جامعه برده و در میان افراد نهادینه کند.
کد خبر: ۹۰۱۱۷۹۳
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمد تقی صمددوخت تاکید کرد: در شرایط کنونی که تمرکز دشمنان بر جنگ اقتصادی فرهنگی با کشورهای مسلمان بویژه ایران اسلامی است، رسالت بسیج بسیار حساس است و به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب در این پیچ تاریخی، نقش بسیج بی بدیل و بی نظیر است.

وی در خصوص نقش بسیج در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: کمک به تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی از وظایفی است که امروزه بر عهده بسیج است که به عنوان بزرگترین سرمایه نظام و انقلاب مهم ترین عنصر نقش آفرین به شمار می رود.

حجت الاسلام صمددوخت اضافه کرد: موضوع تحریم ها از مسائل جدید جامعه نیست بلکه از زمان پیروزی انقلاب که ملت ایران در مقابل تحریم های دشمن ایستادگی کردند و نامگذاری سال های اخیر پیرامون اقتصاد نشان از اهمیت این موضوع از دیدگاه مقام معظم رهبری می باشد و در این راستا هرچه تفکر بسیجی در جامعه بیشتر حاکم شود کشور به پیروزی و پیشرفت های بیشتری نیز خواهد رسید.

وی در بخش دیگر سخنان خود انقلاب اسلامی را الهام گرفته از قیام عاشورا دانست و بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران، نشات گرفته از انقلابی است که در طول تاریخ کشور بی نظیر بوده و این سند افتخاری برای همه نسل ها در کشور است.

حجت الاسلام صمددوخت اضافه کرد: امروز دشمنان ایران اسلامی نیز از این موضوع آگاهند و اقرار کرده اند که تا زمانی که مردم ایران پایبند دین خود و رهرو راه امام امت، ولایت و شهدا هستند، نمی توان از هیچ راهی بر آن ها نفوذ کرد، همچنانکه تاکنون نیز تهدیدها و تحریم های دشمنان علیه ایران اسلامی در عرصه های مختلف، بی اثر بوده است.

ارسال نظرات