خبرهای داغ:
یکی از مراجع تقلید گفت: به دفعات اعلام کرده‌ایم که دریافت دیرکرد توسط بانک‌ها ربا و حرام است، ولی توجهی نشده، همانطور که به مساله حجاب توجهی نمی‌شود و گوش شنوایی وجود ندارد.
کد خبر: ۹۰۱۱۷۹۹
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱
گوش شنوایی در کشور در مساله بانک‌های ربوی و حجاب وجود ندارد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با جمعی از مسوولان نمایندگی، ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: فعالیت شما پر از خیر و برکت است و شما در تمام عرصه‌ها از جمله فرهنگ سازی تاثیرگذار هستید.

این مرجع تقلید با اشاره به وسعت وتاثیرگذاری فعالیت نمایندگی، ولی فقیه اظهار کرد: مردم ونظام باید از زحمات شما قدردانی کنند که در حال انجام وظیفه هستید تا این نظام ولایی را حفظ کنید.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای رسیدن به اهداف گفت: فعالیت شما نه تنها در فرهنگ سازی بلکه در تمام عرصه‌های سیاسی واقتصادی و اجتماعی تأثیر گذار است.

آیت الله نوری همدانی با بیان این موضوع که دشمن در حال فعالیت است تا به افراد خود آموزش دهد و آن‌ها را افزایش دهد ادامه داد: شما باید در کشور‌های دیگر نیز نظارت بر فعالیت مسلمانان داشته باشید وافرادی را حداقل در یکی از شهر‌های کشور‌ها داشته باشید تا به امور مسلمانان رسیدگی کنند.

این مرجع تقلید با اشاره به ذبح حلال ومشکلات مسلمانان در خارج از کشور ادامه داد:باید در کشور‌های دیگر نیز نظارت وجود داشته باشد، چرا دشمن باید مراکزی را در تمام دنیا داشته باشد، ولی شما از آن‌ها بی بهره باشید، این کار باعث از بین رفتن اسلام هراسی و ایران هراسی در دنیا خواهد شد.

وی با بیان اینکه وسعت کشاورزی بسیار زیاد است بطوری که همه از محصولات آن در زندگی استفاده می‌کنند اظهار کرد: طعم میوه‌ها با گذشته بسیار متفاوت است واین به استفاده از کود‌های شیمیایی مربوط است، اگر می‌خواهید ایران را کشوری معرفی کنید که در تمام موارد کامل وبی نقص است، باید نظارت بر تولید داشته باشید.

آیت الله نوری همدانی با بیان این موضوع که در گذشته گفته شد که می‌خواهند اعلام کنند که غذای حلال فقط در ایران وجود دارد ادامه داد: تا زمانی که ربا در کشور وجود دارد نمی‌توانیم ادعا کنیم که غذای حلال وجود دارد، چون این مورد با معاش مردم در ارتباط است.

وی تصریح کرد: به دفعات اعلام کرده‌ایم که دریافت دیرکرد توسط بانک‌ها ربا و حرام است، ولی توجهی نشده، همانطور که به مساله حجاب توجهی نمی‌شود و گوش شنوایی وجود ندارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها