خبرهای داغ:

۵۰۰ هنرمند در انجمن هنرهای تجسمی قم فعالیت دارند

رئیس انجمن تجسمی استان قم از فعالیت ۵۰۰ هنرمند در انجمن هنرهای تجسمی قم خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۱۸۲۳
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴
۵۰۰ هنرمند در انجمن هنرهای تجسمی قم فعالیت دارند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محسن مقدادی در ورکشاپ و نمایشگاه آثار هنری اساتید دانشگاه قم که به مناسبت بزرگداشت هفته معلم درنگارخانه شهید کلهری دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر برگزار شد، اظهار داشت: از شعر‌های حافظ و سعدی برای طراحی آثار خود استفاده می‌کنم و برای طراحی تصاویر از اشعار الهام گرفته و از متن شعر به صورت کتیبه در تصاویر استفاده می‌کنم.

مقدادی تصریح کرد: در نقاشی باید سه موضوع مورد توجه قرار بگیرد که یکی از آن‌ها طراحی و همچنین مبانی و سومین آن تاریخ هنر است.

رئیس انجمن تجسمی استان قم ادامه داد: در کار‌های خود وصال افرادی که از دنیا بریدند و کار‌های نیک می‌کنند که به حق برسند به تصویر کشیدم.

وی تصریح کرد: از اشعار سعدی الهام می‌گیرم و در سمبل‌های نقاشی خود استفاده می‌کنم، مولانا و حافظ آنچه که در وجود خود دارند در قالب کلمات به ما می‌گویند ودر قالب تصویر اجرا می‌کنم.

مقدادی بیان کرد: انجمن تجسمی استان قم در قالب گروه نگارگران، نقاشان، طراحان، طراحان گرافیک، گروه فیلماسازان و کاریکاتور فعالیت می‌کنند و همچنین دوسالانه جشنواره توسط انجمن تجسمی برگزار می‌شود.

وی گفت: تاکنون ۷۲ دوسالانه توسط انجمن تجسمی استان قم برگزار شده و در موضوع آموزش هنر‌های تجسمی فعالیت داریم و هرترم که به مدت سه ماه برگزار می‌شود ۳۰۰ هنرجو داریم، بیش از ۵۰۰ هنرمند در هنر‌های تجسمی استان قم فعالیت می‌کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار