خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم گفت: ۷۰۰ دانشجو در رشته‌های مختلف دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم مشغول تحصیل هستند که از این تعداد ۵۰۰ دانشجو در رشته‌های هنری به تحصیل می‌پردازند.
کد خبر: ۹۰۱۱۸۲۵
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، ورکشاپ و نمایشگاه آثار هنری جمعی از اساتید هنر دانشگاه علمی و کاربردی فرهنگ و هنر قم با حضور اسماعیلی طبا رئیس دانشگاه و طباطبایی نیک معاون آموزش و محمد جواد عظیمی معاون اجرایی این دانشگاهبه مناسبت بزرگداشت هفته معلم در نگارخانه شهید کلهری دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر برگزار شد.

سید مرتضی اسماعیلی طبا در این مراسم اظهار داشت: این نمایشگاه از سری آثار اساتید گروه هنر‌های تجسمی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم است که به مدت یگ هفته برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه این دانشگاه به عنوان تنها دانشگاه تخصصی هنر در قم فعالیت می‌کند، گفت: برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها توسط اساتید مطرح این دانشگاه سبب تقویت روحیه هنر و هنرمندان قمی می‌شود.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم بیان کرد: تا پایان این ترم قرار است تا ورشکاپ‌هایی نیز دراین دانشگاه برگزار شود.

اسماعیلی طبا عنوان کرد: ۷۰۰ دانشجو در رشته‌های مختلف دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم مشغول تحصیل هستند که از این تعداد ۵۰۰ دانشجو در رشته‌های هنری به تحصیل می‌پردازند.

وی خاطر نشان کرد: این ۵۰۰ دانشجو در رشته‌های نقاشی، گرافیک تصویر سازی، کارگردانی، تدوین، انیمیشن، عکاسی، عکاسی تبلیغات و پوستر نشانه مشغول تحصیل هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها