تشریح برنامه های هفته عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج ورامین

حجت الاسلام نظری :به مناست هفته عقیدتی همایش اندیشه مطهر با حضورکارکنان ومسئولین شهرستان وبسیجیان برگزارخواهدشد

کد خبر: ۹۰۱۱۸۳۱
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران :حجت الاسلام نظری مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ورامین با گرامیداشت ایام هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی و سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری اظهار داشت: شهید مطهری دارای اندیشه های ناب و زلالی هستند و باید آن را در زندگی بکار بگیریم.

وی افزود : هفته عقیدتی سیاسی در سپاه با رویکرد امر به معروف و نهی از منکر که به عنوان یک نهضت فراگیر در سپاه است میتواند از مسایل محوری در سپاه باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه اشاره به هشت سال دفاع مقدس کردوگفت: در هشت سال دفاع مقدس شناخت کافی و وافی از شرایط نیروهای رزمنده موجب رقم خوردن پیروزی و مقاومت شد و امروز هم نیروهای بسیجی تلاش می کنند تا با همه توان خود فرامین رهبر فرزانه انقلاب را به نحو احسن اجرا کنند و این به بحث عقیدتی سیاسی برمیگردد.


نظری خاطردر تشریح برنامه های هفته عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج ورامین بیان کرد: به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی سپاه برگزاری جلسات شورای عالی در معاونت ها و حوزه های مقاومت,و پایگاه برگزاری تبیین نقش عقیدتی و سیاسی,وبرنامه مهم این مراسم همایش اندیشه مطهر که تقدیر از اساتید و مسولان رده ها, تجلیل از خانواده های معظم شهدا و تکریم آنهابه صورت متمرکز در حسینه سپاه با حضورکارکنان ومسئولین شهرستان وبسیجیان برگزارخواهد شد

وی اظهار داشت : عطرافشانی قبور شهدای،نشست های بصیرتی ،گرده همایی، دیدار با ائمه جمعه توسط حوزه های مقاومت بسیج در سطح شهرستان ورامین برگزارخواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه بیان داشت: حوزه های دانش آموزی صبحگاه مشترک واجرای زنگ عقیدتی سیاسی در هفته عقیدتی را دارند و همچنین حضور پرنگ دانش اموزان وبسیجیان در نمازجمعه یکی از برنامه های سپاه در هفته عقیدتی میباشد

 

ارسال نظرات