معاون سیاسی استاندار کردستان:

سوم خرداد یادآور ایثارگرى و مقاومت ملت بزرگ ایران در برابر تجاوزگرى ٢١ کشور جهان

معاون سیاسى، امنیتى و اجتماعى استاندار کردستان گفت: سوم خرداد یادآور ایثارگرى و مقاومت ملت بزرگ ایران در برابر تجاوزگرى ٢١ کشور جهان است و عزیزان بسیارى از جان خود گذشتند تا ما امروز سرافراز باشیم.
کد خبر: ۹۰۱۱۸۳۲
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، معاون سیاسى، امنیتى و اجتماعى استاندار کردستان گفت: مراسم و برنامه هاى سوم خرداد امسال را باید باشکوه‌تر از سال هاى قبل برگزار کنیم و به دشمنانى که چشم طمع به این مرز و بوم دارند گوشزد کنیم که ما هنوز فرزندان امام هستیم و امروز نیز پشت سر مقام معظم رهبرى و در کنار نیروهاى مسلح از این نظام و این آب و خاک دفاع مى کنیم.

حسین خوش اقبال در جلسه هماهنگى گرامیداشت سوم خرداد و سالروز آزادسازى خرمشهر اظهار کرد: اگر ایثارگرى و از خودگذشتگى رزمندگان، جانبازان و شهدا را فراموش کنیم، در برابر امام و شهدا حرفى براى گفتن نخواهیم داشت.

خوش اقبال عنوان کرد: ارتش، سپاه و بسیارى دیگر از آحاد ملت فداکارى کردند تا این نظام تثبیت شود، لذا باید این اتفاقات و ایثارگرى‌ها را به نسل هاى آینده منتقل کنیم.

معاون سیاسى، امنیتى و اجتماعى استاندارى، ایثار و از خودگذشتگى ارتشیان، پاسداران، شهدا و جانبازان را فراموش ناشدنى خواند و گفت: امیدوارم بتوانیم یاد و خاطره سوم خرداد و ایثارگرى هاى همه عزیزان را به شایستگى گرامى بداریم.

خوش اقبال در پایان یادآور شد: سوم خرداد نشان داد ما در مقابل تمامى تهدیدها، وحدت و مقاومت داریم و امروز هم اگر در کنار هم باشیم دشمنان مایوس‌تر از گذشته خواهند بود.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات
آخرین اخبار