خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) در یادواره شهدای کارگر قاین:

کارگران سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی/خودکفایی در جبهه اقتصادی با حمایت از کالای ایرانی

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت:از سال 59 تا 67 دفاع مقدس در راس امور بود اما در حال حاضر جبهه اقتصادی در راس امور است و دولت هم قرارگاه جهاد اقتصادی را تشکیل داده است و کارگران هم سربازان خط مقدم هستند و اگر کار با روحیه جهادی و حرکت انقلابی انجام شود قطعا پیروز هستیم .
کد خبر: ۹۰۱۱۸۶۶
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) استان در یادواره شهدای کارگر وابسته به کارخانه سیمان قاین و شهید عبدالحسین برونسی  که در کارخانه سیمان قاین برگزار شد اظهارکرد: برگزاری یادواره شهدا موجب احیای فرهنگ شهید و شهادت می شود.

وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب بر برگزاری یادواره شهدا  تاکید و سفارشاتی داشته اند گفت: برای اولین بار کنگره 2 هزار شهید خراسان جنوبی در سال جاری  در استان برگزار خواهد شد و در این راستا  یادواره هایی در شهرستان ها اجرا می شود.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) ادامه داد: شهدا بهترین انسانها بودند ولذا یادواره های شهدا و تجلیل از این شهدا باید به بهترین وجه برگزار شود .

سردار قاسمی با تاکید بر اینکه یادواره ها باید غنی و پرمحتوا و جذاب باشند اظهارکرد: از یادواره های شهدا باید درس آزادگی، استقامت، پایداری و صبر فراگرفت .

وی درادامه بیان داشت: بعد از تهاجم نظامی که شهدا با خون خود کشور را حفظ کردند، حدود 36 سال است که تهاجم فرهنگی آغاز شده است و بعد از سالها از تهاجم فرهنگی امروز شاهد جنگ اقتصادی و تحریم هستیم و این جنگ اقتصادی به یک مسئله بین المللی تبدیل شده است.

سردار قاسمی ادامه داد: دفاع ما هم دفاع اقتصادی است و با توجه به سخنان مقام معظم رهبری که از سال 87 به موضوع تولید و اشتغال وحمایت از سرمایه ایرانی توجه داشته اند اکنون نوبت به دفاع از تولید و اشتغال و مصرف و خرید کالای ایرانی است.

وی ادامه داد: پیام های رهبری هرکدام یک سرفصل کتاب است و این پیام ها یک پیام حکومتی، ولایتی، منشور و خطاب به مردم و مسئولین است.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) تصریح کرد: در این دوران، مجاهدت و حرکت جهادی و انقلابی از همه انتظار می رود و گاها شاهد هستیم که شعارهای سال فقط بنر می شود و در معرض عموم نصب می شود اما آنچه که انتظار از مسئولین و مردم است انجام  نمی شود.

وی گفت: اسلام برای کار و تلاش ارزش ویژه ای قائل است وبه  قشر کارگر در اسلام توجه ویژه ای شده است اما هنوز هم نیاز به حمایت و کمک و توانمند سازی دارد.

قاسمی با بیان این که شهدای ما در دوران جنگ تحمیلی در جبهه دفاع از اسلام تلاش کردند گفت: درحال حاضر و در این جبهه اقتصادی همانند شهدا شبانه روز تلاش نمی کنیم و لذا نیاز است که با حمایت از کالای ایرانی و کار صالح و جهادی و کسب روزی حلال که مورد تاکید اسلام است در جبهه جنگ اقتصادی تلاش کنیم و به خود کفایی برسیم.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان رهبری در خصوص سبک زندگی اسلامی گفت: میانه روی در اقتصاد ، قناعت ، کرامت انسانی ، ساده زیستی از دستورات سبک زندگی اسلامی است

وی با تاکید بر داشتن روحیه جهادی گفت: از سال 59 تا 67 دفاع مقدس در راس امور بود اما در حال حاضر جبهه اقتصادی در راس امور است و دولت هم قرارگاه جهاد اقتصادی را تشکیل داده است و کارگران هم سربازان خط مقدم هستند و اگر کار با روحیه جهادی و حرکت انقلابی انجام شود قطعا پیروز هستیم .

سردار قاسمی در بخش پایانی سخنان خود گفت: پیام شهدا ایستادگی در جبهه مقاومت و صبر وتلاش در این جبهه است و اگر به پیام شهدا عمل کنیم و یکی از رسالتهای ما که تبدیل فرمایشات مقام معظم رهبری به گفتمان است را اجرایی کنیم قطعا موفق خواهیم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها