مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

تلاش دشمنان نظام ایجاد تفرقه بین نیروهای مسلح است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در همایش مشترک سیاسی کارکنان عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح با تاکید بر لزوم وحدت و همدلی نیروهای مسلح کشور، گفت: تلاش دشمنان نظام و قسم خوردگان خارجی بر ایجاد اختلاف و فاصله انداختن بین نیروهای مسلح است.
کد خبر: ۹۰۱۱۸۷۸
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد با بیان اینکه همه نیروهای مسلح، یک مجموعه واحد بوده و تحت فرمان یک فرمانده واحد، ایفای نقش می کنند، افزود: نیروهای مسلح به وظایف خود آشنا بوده و 4 دهه است که در کنار هم با وحدت کلمه و همدلی، گوش به فرمان ولایت کلیه وظایف ذاتی خود را به نحو احسن انجام داده و در این راه کمترین قصور و کوتاهی نداشته اند.

   وی در ادامه ورود به فضای مجازی بدون بصیرت و آموزش را به عنوان تهدیدی برای کل کشور از ابعاد اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی گرفته تا سیاسی و ... عنوان کرد و با تاکید بر لزوم مراقبت از خود، خانواده ها و نیروهای تحت امر از آلودگی در این فضا، گفت: این فضا، فضایی آلوده و مانند دریای عمیق و موّاجی است که به کسی رحم نکرده و طوفانش ویرانگر است و کمترین بی توجهی موجب غرق شدن خواهد شد.

تلاش دشمنان نظام ایجاد تفرقه بین نیروهای مسلح است

   حجت الاسلام حمید رضایی؛ مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی نیز در این همایش بر وحدت بین نیروها توصیه کرد و ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی گفت: نیروهای نظامی ویترین نیروهای اعتقادی کشور و الگوی عملی مردمند، لذا باید تمام تلاش خود را برای حفظ این مقام و ارزش معنوی تمام توان خود را بکارگیرند.

  همایش مشترک سیاسی کارکنان عقیدتی سیاسی سپاه، ارتش و نیروی انتظامی میانه در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها