خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های قزوین خبر داد:

240 ميلياردريال هزينه جهت زيرساخت‌هاي شهرک‌هاي صنعتي

مديرعامل شركت شهرک‌هاي صنعتي استان قزوين گفت: در سال گذشته در شهرک‌ها و نواحي صنعتي بيش از 240 ميليارد ريال براي احداث پروژه‌هاي عمراني و زيرساخت‌هاي در حال احداث سرمايه‌گذاري شده است.
کد خبر: ۹۰۱۱۸۸۸
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حميدرضا خانپور در بازديد از پروژه تصفيه خانه شهرک صنعتي كاسپين اظهار داشت: بيش از 23 پروژه عمراني شامل شبکه گاز توسعه والحاق شهرک صنعتي‌ليا(پارک صنعتي‌ليا)، زيرسازي و آسفالت شهرک صنعتي قزوين(كوهين)، تجهيز چاه سوم شهرک كاسپين، شبكه روشنايي و توزيع آب و فاضلاب، احداث ساختمان طب كار شهرک صنعتي‌ليا، احداث نمايشگاه دائمي، احداث شبكه گاز نواحي صنعتي الموت و طارم، احداث منبع هوايي و پروژه‌هاي ديگر در شهرک‌ها و نواحي صنعتي استان در حال اجرا است.
وي افزود: اجرای زیرساخت‌های لازم در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان از رسالت این شرکت است و براساس نیاز و برنامه‌هاي عملياتي مصوب شهرک‌ها و نواحي صنعتي، پروژه‌های عمرانی برنامه‌ريزي و اجرا می‌شود و بيش از 65 درصد درآمد شركت صرف امور زيربنايي شهرک‌ها و رفع موانع سرمايه‌گذاري و توليد در شهرک‌ها و نواحي صنعتي خواهد شد.
مديرعامل شركت شهرک‌هاي صنعتي استان قزوين از سرمايه‌گذاري بيش از 280 ميليارد ريالي در سال 1397 براي عمليات اجرايي پروژه‌هاي عمراني و زيربنايي در شهرک‌ها و نواحي صنعتي استان خبر داد.
لازم بذكر است در استان قزوين 15 شهرک و ناحيه صنعتي دولتي و 4 شهرک صنعتي خصوصي فعاليت مي‌کنند.
1011/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار