فرمانده لشکرعملیاتی ۵ نصردر جمع کارکنان سپاه ناحیه تربت حیدریه:

تاسیس سازمان سپاه پاسداران، شاهکار بزرگ حضرت امام خمینی (ره) بود

فرمانده لشکرعملیاتی و مردم پایه ۵ نصر در جمع کارکنان سپاه ناحیه تربت حیدریه اظهار کرد: تاسیس سازمان سپاه پاسداران، یک شاهکار بزرگ حضرت امام خمینی (ره) بود.
کد خبر: ۹۰۱۱۸۹۱
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار احمد شفائی که در آیین تکریم و معارفه فرمانده گردان امام حسین (ع) تربت حیدریه حضور داشت، اظهار کرد: پیدایش سازمان سپاه پاسداران، شاهکار بزرگ حضرت امام خمینی (ره) بود.

وی در ادامه افزود: اگر نبود این تدبیر حکیمانه حضرت امام (ره)، بصور قطع انقلاب اسلامی به این راحتی‌ها نمی‌توانست جشن سالگرد برای خود بگیرد، ولی به لطف خداوند متعال این سازمان قدرتمند و با اخلاص وجود دارد تا ان شاءالله این انقلاب تا ظهور حضرت حجت تداوم دارد.

سردارشفائی کارکنان سپاه پاسداران را جمعی مخلص، مجاهد و شجاع نامید و در تبین شرح وظایف آن‌ها گفت: مقابله جدی و مقتدر با هرگونه تهدید داخلی و خارجی از سوی دشمنان قسم خورده این نظام مقدس، یکی از مهمترین وظایف آنان است.

فرمانده لشکر عملیاتی و مردم پایه ۵ نصر در پایان خاطرنشان کرد: امروز پاسداران باید با جدیت و تلاش و باایمان به خداوند، همواره از دشمنان جلوتر باشند و در کنار حفظ آمادگی‌های رزمی، به یک پاسدار واقعی تبدیل شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها